Vraag

Niet nagekomen afspraken bij afsluiten contract

  • 22 January 2020
  • 2 reacties
  • 166 keer bekeken

Beste,

 

Aan de telefoon hebben wij 3 abonnementen afgesloten waarbij is afgesproken dat wij de servicekosten niet hoefden te betalen en er was een korting afgesproken. In het contract dat we toegestuurd kregen waren deze afspraken niet verwerkt. We hadden dit gemeld en zouden met een bevestiging teruggebeld worden EN er was beloofd dat alles volgens plan verliep. Na 12 telefoontjes waarin elke keer gezegd werd dat we teruggebeld of gemaild zouden worden en dit elke keer niet gebeurde EN elke keer gezegd werd dat ze zich aan de afgespraken voorwaarden zouden gaan houden, maar dat hiervoor specifieke mensen contact met ons op moesten nemen, was uiteindelijke de 14 dagen bedenktijd verlopen. Uiteindelijk zijn we nooit teruggebeld of gemaild. We hadden na ongeveer het 6e telefoontje een officiele klacht ingediend. Deze klacht is zonder dat er met ons contact opgenomen is afgesloten met het bericht: klant naar tevredenheid geholpen. De volgende officiele klacht was niet goed in het systeem gezet en werd daardoor niet behandeld. Voor de laatste officiele klacht hebben we weer gebeld en werd ons medegedeeld dat de 14 dagen bedenktijd voor het contract waren verlopen en dat we daarom akkoord zijn gegaan met het contract. Ze gaan niets meer voor ons betekenen. Ik ben van mening dat wij duidelijk hebben laten weten niet akkoord te zijn gegaan met het contract en dat we aan het lijntje zijn gehouden en bedrogen zijn. Is dit de normale gang van zaken bij KPN? En werd dit echt zo of is KPN nu alsnog gebonden aan de afspraak die zij met ons hebben gemaakt? Wij hebben al gevraagd om het contract te verbreken, maar hier willen zij meer dan 1000 euro voor. 

Met vriendelijke groet,

Jay


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Jay_JJ, welkom! Wat een verhaal zeg :-(. Ik vind het jammer om te lezen dat je verkeerd bent voorgelicht en dat er daarna niets met je klachten wordt gedaan. Als de klachtenafdeling een beslissing heeft genomen, ben ik bang dat ik daar niets tegenin kan brengen, maar ik kijk er toch graag nog voor je naar. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, ev. klantnummer(s) en 06-nummer(s)? Dan ga ik voor je aan de slag. 

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Heb je inmiddels op een andere manier contact met ons gehad? Als ik nog iets voor je kan doen, hoor ik het graag.