Beantwoord

Nieuw 0GB abonnement. Ook "onbeperkt" internet?

  • 18 March 2019
  • 4 reacties
  • 2345 keer bekeken

Reputatie 3
Badge
Is het met het nieuwe sim only 0 gb abonnement mogelijk om te blijven internetten? Op deze pagina staat van wel.,.

https://mobielshop.kpn.com/mobiel/sim-only/0-gb-en-150-min-sms/1-jaar

maar ik vraag mij af of dit wel klopt. Onderaan staat het volgende...

Met de Sim Only abonnementen van KPN ben jij onbeperkt online. Als je MB-tegoed op is, kun je gewoon blijven internetten zonder extra kosten. We verlagen alleen je snelheid



Er staat dus ook niet bij dat het voor de 0 gb abonnementen niet geldt.


Nog een vraag...

Stel je gaat "MB delen" met dit abonnement? Krijg je dan bij het bereiken van de 0 ook traag internet, Op internet is het niet specifiek te vinden, alleen over de oude abonnementen.
icon

Beste antwoord door Paul van KPN 18 March 2019, 15:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +25
Hoi! Nee, bij de Sim Only abonnementen zonder MB's heb je geen langzaam internet. En als je MB's deelt met zo'n abonnement, en die MB's zijn op, dan heb je ook geen langzaam internet.

Het "Onbeperkt online" stukje op de website is specifiek bedoelt voor de situatie dat indien de databundel op is (dus er moet een databundel zijn), je geen onverwachte kosten maakt, maar wel online blijft.

Ik hoop dat dit antwoord geeft op je vragen.
Hallo @wiigamer
Als je MB-tegoed op is, kun je gewoon blijven internetten zonder extra kosten. We verlagen alleen je snelheid


Bij een 0Gb-abo kan je Mb-tegoed niet opraken, want je hebt nooit wat gehad, dus kan de snelheid ook niet verlaagd worden.

Reputatie 3
Badge
Oke duidelijk... dus als de mb's op zijn (na het delen) dan wordt internet uitgezet en heb je alsnog geen buitenbundelkosten?
Reputatie 7
Badge +25
Oke duidelijk... dus als de mb's op zijn (na het delen) dan wordt internet uitgezet en heb je alsnog geen buitenbundelkosten?
Correct, en tevens juist. 🙂