Beantwoord

Nieuw abbo --> spotify mee of niet

Hallo,

ik wil graag een nieuw abonnement afsluiten. Voorheen had ik een Premium + (gratis) spotify. Nu ben ik aan het kijken naar een nieuw abonnement maar ik weet niet zeker of ik opnieuw dan ook Spotify moet 'aanschaffen', dit zou namelijk erg jammer zijn. Kan iemand mij hierbij even helpen?

Groeten,

Wouter
icon

Beste antwoord door Susan_ 30 mei 2018, 12:17

Beste Woutii96, welkom op het Forum!
Zoals wjb aangeeft, bieden we bij de nieuwere abonnementen inderdaad geen Spotify Premium gratis meer aan. Het zat voorheen bij een mobiel abonnement zoals Zorgeloos Premium en een Alles-in-1 Standaard of Premium pakket. Nu is het zo dat je bij elk abonnement aanvullend € 8,99 voor Spotify betaald. Dus dat zal ook gaan gebeuren op het moment dat je gaat verlengen..
Heb je hier voldoende informatie aan?
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Spotify Premium zit niet meer "inbegrepen" bij de nieuwe abonnementen.
Je zult dat dus apart moeten moeten contracteren voor €8.99 per maand.
Reputatie 7
Badge +19
Beste Woutii96, welkom op het Forum!
Zoals wjb aangeeft, bieden we bij de nieuwere abonnementen inderdaad geen Spotify Premium gratis meer aan. Het zat voorheen bij een mobiel abonnement zoals Zorgeloos Premium en een Alles-in-1 Standaard of Premium pakket. Nu is het zo dat je bij elk abonnement aanvullend € 8,99 voor Spotify betaald. Dus dat zal ook gaan gebeuren op het moment dat je gaat verlengen..
Heb je hier voldoende informatie aan?

Reageer