Vraag

nieuw abonnement

  • 14 August 2020
  • 0 reacties
  • 22 keer bekeken

ik ben overgegaan van Vodafone naar kpn,maar nu al spijt ervan. Ik heb begin jullie gebeld met kpn over een mail dat ik kreeg,van dat nummerbehoud niet lukte. Dat kwam omdat mijn abonnement bij Vodafone tot november nog is. Die mevrouw bij kpn zei tegen mij dat vanaf november mijn nummer overgezet wordt bij kpn. Krijg ik vandaag een rekening van mijn nieuwe abonnement met een ander nummer erop. Bel ik naar kpn zeg ze je heb niet gereageerd om onze mails. Ik zeg heb gelijk gebeld naar de eerste mail. Ja sorry mevrouw we kunnen niks meer doen. Ben echt pissig. Moet nu 2 abonnementen betalen elke maand tot november. Heb er echt spijt van dat ik over ben gegaan en zo wordt behandeld als nieuwe klant.😡😡😡😡


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.