Vraag

Nieuw abonnement fout gegaan

  • 22 July 2020
  • 3 reacties
  • 64 keer bekeken

Hoi,

Tijdje terug verliep mijn abonnement, heb gebeld met kpn en heb een nieuwe afgesloten voor 2 jaar. Ik ben al 4 jaar klant bij kpn en mijn zus ook dus hadden wij beide 5 euro extra korting op ons abonnement. Aan de telefoon 3 keer gevraagd of deze ook weer op toepassing is van mijn nieuwe abbonement en dat ik ook spotify erbij wil. Nee dit zou allemaal geregeld worden zei meneer aan de telefoon. Kreeg ik mijn factuur, en natuurlijk was de korting er niet vanaf. Ik weer gebeld naar de klantenservice en nou zou meneer het goed regelen voor mij met terugwerkde kracht. Maar nu zie ik op de kpn app bij mijn producten dat ik nog steeds geen 5 euro extra korting krijg en mijn zus wel. Ook had ik opeens geen spotify meer. Nu heb ik handmatig de spotify maar weer aangezet maar word een beetje gek ervan dat niks goed geregeld word. Hoe kan het dat ik nu geen 5 euro extra korting krijg en mijn zus wel?

Kan iemand mij hiermee helpen.

Groetjes Kim.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Kim1234, welkom op het forum! Het is wat druk hier, vandaar dat we wat later reageren. Heb je inmiddels duidelijkheid over hoe dit zit? Zo niet, vul je forumprofiel in en reageer hier als je dat gedaan hebt. Dan kijk ik dit voor je na! 

Hoi @Erik_ 

 

Ik heb mijn gegevens aangepast maar helaas is het nog niet opgelost. Heb net mijn nieuwe factuur gekregen. Volgens telefonisch medewerker zou 5 euro korting er nu bij moeten staan + 5 euro korting van afgelopen maand er ook afgaan als compensatie. Helaas is dit weer niet het geval.

 

Groetjes Kim

Reputatie 7
Badge +30

Dank voor je reactie en het invullen, Kim. Ik heb naar de abonnementen gekeken, zowel naar die van jou als naar die van je zus. Jullie waren allebei al klant bij ons, met de abonnementen ook op hetzelfde adres. Dat houdt in dat je dan in aanmerking komt voor KPN Compleet. KPN Compleet geeft je extra voordelen. In jullie geval onderling gratis bellen, MB's delen en €5 korting op het mobiele abonnement. 

Jij hebt nu dit jaar je abonnement verlengd. Hierdoor is je abonnement een van het type Hussel geworden. Husselabonnementen hebben hun eigen voordelen. Op het moment dat je dan ook verlengt naar een Husselabonnement vervallen je Compleetvoordelen en krijg je daar de Husselvoordelen voor terug. Een Hussel mobiel abonnement in combinatie met een andere mobiel abonnement (of dat nu een Hussel is of en oudere) op hetzelfde adres geeft de volgende voordelen op het Hussel abonnement: onderling gratis bellen en MB's delen. De €5 Compleetkorting is in dat geval niet meer van toepassing. Die krijg je alleen als je ook vaste diensten van KPN hebt op hetzelfde adres. 

 

Je geeft aan dat je zus de korting nog wel heeft. Dit komt omdat zij nog geen Husselabonnement heeft. Zij heeft vorig jaar verlengd voor wij in oktober Hussel geíntroduceerd hebben. Dat betekent dat haar abonnement dus nog wel de Compleetvoordelen heeft in plaats van Husselvoordelen. Waardoor ze, naast het onderling gratis bellen en MB's delen dus ook nog de €5 korting krijgt. 

Hier kan ik helaas ook niets aan veranderen, het is niet mogelijk om deze korting alsnog toe te voegen. Dit soort kortingen (Hussel- en Compleetvoordeel) zijn gebonden aan het voldoen aan de voorwaarden. Als dat niet zo igebeurt hebben we niet de mogelijkheid om het alsnog te activeren. Sorry dat dit niet duidelijk is uitgelegd bij het verlengen.