Beantwoord

Nieuw abonnement, maar kan niet bellen

  • 3 April 2020
  • 3 reacties
  • 54 keer bekeken

Heb nieuw abonnement bij kpn voor mobiel. Vandaag kaartje erin gedaan maar kan niet bellen. Wel watsupbellen

icon

Beste antwoord door Cuijk 4 April 2020, 09:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Cuijk, welkom! Wat een slechte start :-(. Heb je de boel inmiddels aan de praat? Het uit en aan zetten van je toestel kan hierin werken. Wil je anders je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer, postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Laat even weten dat dat je dat gedaan hebt, dan help ik je er graag bij. 

Lieve Marcia. Kreeg gisterren avond bericht op mobiel en toen was alles ok. Dank je voor de reactie

Reputatie 7
Badge +30

Wat fijn :-). Bedankt dat je het nog even liet weten en veel plezier ervan!