Beantwoord

Nieuw abonnement, simkaart geen service.

  • 16 May 2019
  • 3 reacties
  • 172 keer bekeken

Reputatie 2
Badge
Ik heb een abbo afgesloten met een refurbished iphone 6s. Leuk en wel, simkaart erbij.
Alleen simkaart vraagt wel om de pincode maar heeft geen service.

Ik kan geen telefoonnummer vinden waardoor ik hem zou kunnen activeren op kpn.com
Graag iemand die mij wil helpen?
icon

Beste antwoord door LoveSoult 17 May 2019, 09:12

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @LoveSoult, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat vervelend dat het nog niet lukt om je nieuwe simkaart te activeren! Activeren kan via onze website, maar het kan zijn dat dit niet werkt. Als dat niet werkt, dan wil ik even in het systeem gaan kijken voor je. Want dan kan het zijn dat er iets misgaat.. Want je kan wel in je toestel met de pincode, maar verder kan je er niks mee omdat je geen service hebt?

Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, 06-nummer en simkaartnummer? Wat je niet kwijt kunt bij de vakjes kan je bij persoonlijke opmerkingen neerzetten. Dit is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. Geef even een seintje als dat gelukt is!
Reputatie 2
Badge
Het is uit eindelijk geregeld, de simkaart die geleverd was die was defect! Ik heb het bij de KPN winkel kunnen regelen.
Reputatie 7
Badge +21
Fijn om te lezen dat het inmiddels geregeld is via de KPN winkel. Erg merkwaardig dat je een defecte simkaart hebt ontvangen, maar gelukkig snel opgelost! 😃

Reageer