Beantwoord

nieuw nummer aanvragen op bestaand abonnement

  • 12 March 2020
  • 6 reacties
  • 15657 keer bekeken

hoi zou ik een nieuwe nummer aan kunnen vragen *******weg doen maar wel het abonoment behouden alleen een nieuwe nummer als dat kan.

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid topic

icon

Beste antwoord door RBxx 12 March 2020, 11:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @remco bekx 

Het makkelijkst is bellen naar de klantenservice. Je krijgt dan direct gratis een nieuw nummer.
Je oude nummer kun je daarna niet meer terugkrijgen, de keuze is definitief!

De klantenservice is gratis te bellen via 1200 met je mobiel of 0800-0402 met elke NL telefoon.

Reputatie 7

Hey @remco bekx, welkom op het forum. Zo te zien heeft RBxx je al perfect geholpen. Ik heb er weinig aan toe te voegen. Is het inmiddels al gelukt om via de klantenservice je nummer kosteloos te wijzigen? 

Ik heb net de services lijn gebeld voor een nieuw nummer telefoon.  Hoe lang duurt het voor het ingaat

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Ienemi , dat zou na verificatie heel snel (nog tijdens het gesprek) geregeld moeten zijn.

Hallo RBxx

Net nog geprobeert maar dat nummer is nog niet in gebruik. 

Reputatie 7

Hi @Ienemi, via onze klantenservice kun je een nieuw nummer aanvragen. Dat is kosteloos, en gaat meteen in werking. Is het nummer nu wel geactiveerd, of is het nog steeds niet gelukt?
Mochten er problemen zijn, bel dan nog eens met 0800 0402. We helpen je direct en lossen het graag op :)