Beantwoord

Nieuw nummer maar gebeld worden door klanten kringloop

  • 6 March 2019
  • 4 reacties
  • 105 keer bekeken

Ik heb sinds kort een abonnement van KPN maar ben nu al meerdere malen gebeld door mensen die bellen naar een kringloopwinkel. Het is heel vervelend met een drukke baan.... Wat nu? 🤔
icon

Beste antwoord door PeterG 6 March 2019, 18:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Er zijn wat mogelijkheden:

Of het nummer was eerst van een kringloopwinkel (na 6 maanden gaan nummers weer in de roulatie)

Waarschijnlijker: dit nummer lijkt op dat van die kringloopwinkel. Mogelijk één cijfer verschil. Ben je er al achter welke winkel (ergens te lande) die mensen proberen te bellen?
Je huidige nummer al eens gegoogled?

Enige oplossing: nummer wijzigen (wederom dus)
Reputatie 7
Badge +24
Hi Anita, welkom op het forum. Peter legt het al uit goed uit. Ik denk dat er maar 1 oplossing is om de overlast te beëindigen, een nieuw nummer wederom nemen. Dit kan ik voor je in gang zetten mocht je dat willen. Zou je in dat geval je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Ja, kan gebeuren, even een oud kletsverhaaltje.
Ik kreeg een nummer wat blijkbaar van een automaterialen handel was geweest, ongeveer eens per jaar maar wel jaren lang belde er wel eens iemand het nummer wat ergens op het behang geschreven stond, altijd op normale uren en altijd vriendelijk, niet echt een probleem dus.

Iets anders had ik met een 030 nummer wat we al jaren hadden toen er mensen met vreemde vragen gingen bellen.
Eerst had ik geen idee, maar na een tijd kwam ik er achter dat er in berlijn een club was geopend met ons nummer maar dan met een extra 0 er achter.
Ze hadden de landcode niet op de site gezet, ik heb ze in alle toonaarden gevraagd om de site aan te passen maar die mensen daar hadden overal lak aan om het zacht uit te drukken.
Ondertussen heb ik nummer niet meer.
Reputatie 7
Badge +24
Anita, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.