Nieuw toestel niet geleverd

  • 9 January 2020
  • 8 reacties
  • 102 keer bekeken

Hier hetzelfde verhaal! nieuwe klant op  23 december nieuw abonnement afgesloten, de 24e contact gehad over de kleur van het toestel, zou de 28e geleverd worden, niemand gezien. gebeld met de koerier het antwoord “wij zijn het toestel kwijt”….

In de avond opnieuw een bericht van KPN dat hij de volgende dag geleverd zou worden, u raad het al..

Vandaag 9 januari, geen bericht van KPN, geen toestel en de koerier heeft niet gemeld dat het toestel weg is…

Wij kunnen het abonnement niet annuleren omdat er een toestel onderweg is, niemand weet waar en KPN zegt “meneer u moet wachten, ik weet alleen niet meer waarop?

Iedereen die je aan de telefoon krijgt maakt een mooi verhaal maar niemand weet hoe het zit.

Volgens mij is dit het probleem van KPN en de koerier, maar niet van ons!!

Grt MD

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt


8 reacties

Hier hetzelfde verhaal! nieuwe klant op  23 december nieuw abonnement afgesloten, de 24e contact gehad over de kleur van het toestel, zou de 28e geleverd worden, niemand gezien. gebeld met de koerier het antwoord “wij zijn het toestel kwijt”….

In de avond opnieuw een bericht van KPN dat hij de volgende dag geleverd zou worden, u raad het al..

Vandaag 9 januari, geen bericht van KPN, geen toestel en de koerier heeft niet gemeld dat het toestel weg is…

Wij kunnen het abonnement niet annuleren omdat er een toestel onderweg is, niemand weet waar en KPN zegt “meneer u moet wachten, ik weet alleen niet meer waarop?

Iedereen die je aan de telefoon krijgt maakt een mooi verhaal maar niemand weet hoe het zit.

Volgens mij is dit het probleem van KPN en de koerier, maar niet van ons!!

Grt MD

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Badge +19

Dit verhaal heb je al verteld in een ander topic. Heeft echt geen zin om dat meerdere keren te doen. Je had beter een eigen topic aan kunnen maken.

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Dag Joep, dank voor uw reactie. maar hoe dan wel??

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Reputatie 7
Badge +17

@MD71 Welkom op ons KPN Forum! Dit is niet bepaald een gewenste situatie. Vervelend dat je al zo lang wacht op het uitleveren van het toestel. Het verbaasd me dat de koerier in eerste instantie aangaf dat hij het toestel kwijt was. Even om te pijlen, het is ruim twee dagen geleden dat je dit topic hebt aangemaakt. Heb je nog steeds niets vernomen over de uitlevering van het toestel? Ik wil graag even met je meekijken of we een oplossing kunnen vinden voor deze situatie. 

Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Niets vernomen van de koerier of KPN! lijkt een normale gang van zaken...

Reputatie 7
Badge +17

@MD71 Bedankt voor de snelle reactie. Ik heb het meteen doorgezet naar de back-office die gaat kijken wat er aan de hand is. Zij reageren vaak relatief snel, dus ik verwacht morgen een antwoord. Het duurt echt veel te lang dus goed dat je hier aan de bel trekt. Ik laat het weten zodra ik een reactie ontvangen heb. We houden contact.

Oké ben benieuwd of er nu iemand is met een “echte” oplossing.

Wat knap, een hele!! week verder niets gehoord niets gezien! het kookpunt is meer dan bereikt.

Het volgende probleem voorspel ik nu, wij hebben een bedrijf en eind januari loopt het contract bij de vorige provider af, het nummer is overgegaan naar KPN. dus naar alle waarschijnlijkheid zijn we dan niet meer bereikbaar? zonder nieuwe simkaart?? de telefoon is nog tot daar aan toe.

 

Reageer