Beantwoord

Nieuw toestel ondanks verlengen abonnement mogelijk?

  • 23 July 2021
  • 4 reacties
  • 131 keer bekeken

Goedeavond 

Ik heb niet zo goed opgelet maar mijn abonnement is al verlengt kan ik toch nog een nieuw toestel halen mijn oude krijgt kuren. Ik hoor het graag.

icon

Beste antwoord door RBxx 24 July 2021, 10:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Als je een sim only abonnement hebt kan je hem verlengen met een toestel, dit kan zo ver ik weet enkel telefo ischias of in een KPN winkel. Maar misschien ben ik wel ouderwets en kan het ook gewoon online via kpn.com/verlengen 

Succes met je nieuwe toestel keuze!

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Suusie47 een sim only abonnement kan worden opengebroken naar een abonnement met toestel. Hier zijn echter wel een aantal voorwaarden aan verbonden. Zo dient het SIM-Only abonnement minimaal 3 maanden actief te zijn en is het alleen mogelijk om dit met de collega's van de klantenservice te regelen. Je kunt hen telefonisch bereiken via 0800-0402 (gratis) en via de chat. 

bron: sim only naar abo met toestel

Je kan ook naar een telefoonwinkel gaan en een los toestel kopen. Je zet de simkaart over en klaar.
Bij een abonnement met toestel moet je bij een toestellening vanaf €250 rekening houden met een BKR registratie die je later dwars kan zitten bij andere leningen (of een hypotheek)!

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Suusie47. Ik zie dat @RBxx jouw vraag al heeft beantwoord waarvoor dank! Ben je hiermee geholpen of heb je nog vragen?

Reputatie 7
Badge +21

@Suusie47 Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat alle vragen zijn beantwoord, als dat niet het geval is horen we dat graag van je!