Beantwoord

Nieuwe 06 nummer

• 19 april 2017
  • 4 reacties
  • 176 keer bekeken

Hoe vraag ik een nieuwe 06 nummer aan
icon

Beste antwoord door Cindy_ 20 april 2017, 08:51

Goedemorgen Edwin, welkom op het forum. Je hoeft niet te bellen, ik kan je nummer ook voor je wijzigen 🙂. Dat is 1 druk op de knop en zo gedaan. Je krijgt dan een willekeurig nieuw nummer en je oude nummer vervalt dan direct. Wat misschien nog even goed is om erbij te zeggen, is dat je je oude nummer daarna niet meer terug kunt krijgen. Als je mijn privébericht beantwoord, dan help ik je verder met het wijzigen.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Beste @Edwin333,

Welkom op onze forum! Wat goed dat je deze vraag hier stelt. Je kunt via de klantenservice een nieuwe nummer aanvragen op nummer:

0800 - 01 05 (24/7 bereikbaar.) Succes! 🙂
Reputatie 7
Badge +24
Goedemorgen Edwin, welkom op het forum. Je hoeft niet te bellen, ik kan je nummer ook voor je wijzigen 🙂. Dat is 1 druk op de knop en zo gedaan. Je krijgt dan een willekeurig nieuw nummer en je oude nummer vervalt dan direct. Wat misschien nog even goed is om erbij te zeggen, is dat je je oude nummer daarna niet meer terug kunt krijgen. Als je mijn privébericht beantwoord, dan help ik je verder met het wijzigen.
Reputatie 7
Badge +18
Goedenavond @Edwin333,

Heb je al inmiddels een nieuwe 06-nummer? Omdat we niks meer van je horen. Dan ga ik er vanuit dat het gelukt is! 🙂
Reputatie 7
Badge +24
He Edwin! Als je nog hulp nodig hebt, dan kun je mijn privébericht altijd nog even beantwoorden en dan help ik je verder.

Reageer