Beantwoord

Nieuwe abonnementen per 4 februari

  • 2 februari 2019
  • 2 reacties
  • 248 keer bekeken

Ik las dat er per 4 februari nieuwe mobiele telefoon abonnementen komen
Hier te lezen

Wat betekent dit voor bestaande klanten? kunnen wij ook genieten van dubbel zoveel data?
Of geldt dit zoals gewoonlijk alleen voor nieuwe klanten?
icon

Beste antwoord door Susan_ 3 februari 2019, 11:28

Goedemorgen ilankroon, bedankt voor je bericht!

Op het moment is er helaas nog niet bekend wat precies gaat veranderen en wat er nieuw voor in de plaats komt. Voor bestaande klanten wijzigt er vaak niet zoveel, omdat het om een nieuwe propositie gaat en zij dan nog van de 'oude' propositie gebruik maken. Dit zal alleen wijzigen op het moment dat er verlengd gaat worden. Zodra er meer bekend is, zal je dat op de website van KPN lezen en zullen ook dit soort vragen beantwoord worden 😉
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Goedemorgen ilankroon, bedankt voor je bericht!

Op het moment is er helaas nog niet bekend wat precies gaat veranderen en wat er nieuw voor in de plaats komt. Voor bestaande klanten wijzigt er vaak niet zoveel, omdat het om een nieuwe propositie gaat en zij dan nog van de 'oude' propositie gebruik maken. Dit zal alleen wijzigen op het moment dat er verlengd gaat worden. Zodra er meer bekend is, zal je dat op de website van KPN lezen en zullen ook dit soort vragen beantwoord worden 😉
Reputatie 7
Badge +20
@ilankroon, inmiddels zijn de nieuwe abonnementen online. Het is inderdaad zo dat de voorwaarden voor de huidige contracten hetzelfde blijven. Pas als je gaat verlengen zal je met deze nieuwe propositie in aanraking komen!

Reageer