Vraag

Nieuwe Iphone bezorgen

  • 18 January 2019
  • 2 reacties
  • 85 keer bekeken

Beste KPN,

Gisteren heb ik mijn abonnement verlengd met een nieuwe Iphone. Ik heb de optie 'thuisbezorgen' aangevinkt omdat jullie het overal hebben over 'het maken van een bezorgafspraak na bevestiging bestelling'.
Tot mijn grote verbazing is dit niet mogelijk. Bij het afsluiten van het contract 2,5 jaar geleden werkte dit perfect, maar blijkbaar bij verlenging is dit heel anders geregeld en dit is niet duidelijk aangegeven.
Ik ontving een mail van PostNL met verzendinformatiebericht met een ruime tijdsmarge bezorgen midden op de dag. Ik ging er van uit dat ik een afspraak voor vandaag eind van de middag of 's avonds kon maken.

Zoals u begrijpt heb ik mijn nieuwe telefoon vandaag nodig omdat mijn vorige Iphone kapot is. Hoe kunnen we dit oplossen? Kan ik mijn nieuwe telefoon alsnog vandaag afhalen in een filiaal? Ik heb niet de mogelijkheid om zelf uren thuis te zitten voor PostNL.

Met vriendelijke groet,
Saskia

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo @SaskiaZ, welkom en excuses voor de ontzettend late reactie. Heb je inmiddels een nieuwe, werkende iPhone? Mocht ik toch nog iets voor je kunnen doen, laat je het me dan weten?
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt niet meer gereageerd, maar ik hoop dat je je nieuwe iPhone inmiddels binnen hebt.