Vraag

Nieuwe klant melding: wegens administratieve redenen is het niet mogelijk...

  • 24 April 2019
  • 4 reacties
  • 1214 keer bekeken

Goedemorgen,

Ik ben vanaf vandaag klant bij KPN en mijn dochtertje ook.
Beiden kunnen we NIET bellen wegens administratieve redenen.
Graag zie ik hier een oplossing voor als het mogelijk is.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Beste @Roosmdlrb, welkom! Wat vreemd dit 😞. Gaat het om één of meerdere toestellen? Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer(s) en evt. klantnummer(s)? Dan kijk ik wat er aan de hand is. Je hebt de telefoon(s) al eens uit en aan gezet?
Reputatie 7
Badge +25
We hebben niets meer van je gehoord @Roosmdlrb dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!
Helaas is niet alles opgelost......inmiddels wel 4g maar niet het onbeperkte bellen wat ik wilde en mb’s delen kan ook niet. Ik heb jullie vaker gebeld en krijg telkens andere antwoorden. Jammer ik wil gewoon dat het werkt. Ivm privé omstandigheden erg afhankelijk van mijn mobiel op dot moment dus vooral het onbeperkte bellen is zeer noodzakelijk anders word het ZO duur allemaal. Het meisje in de winkel verzekerde me dat het geregeld zou zijn bij overstap. Nu hoor ik volgende maand?
Reputatie 7
Badge +30
Ha Roos, wat vervelend om dit te lezen! Wil je onder 'persoonlijke opmerkingen' in je profiel jullie 06-nummers opslaan? Als je een contract aan bent gegaan zonder onbeperkt bellen, kan dat inderdaad pas na een maand aangepast worden. Het delen van MB's zou echter per direct moeten werken als jullie nu beiden een abonnement bij KPN hebben.