Beantwoord

Nieuwe klant voor vaste en mobiele diensten, aanbieding?

• 11 maart 2018
  • 1 reactie
  • 58 keer bekeken

Beste,
Ikzelf ben jaren een zeer tevreden klant geweest bij KPN, door omstandigheden naar Belgie verhuisd anderhalf jaar geleden, echter komen we in Mei 2018 terug naar NL, wonen en wil nu terug klant worden en een KPN compleet pakket willen, echter heb ik nog geen Mobiel abonnement, hoe moet ik dit dan doen
Kan u mij hierover mailen wat de mogelijkheden zijn en welke aanbiedingen er zijn?
verhuis is gepland tegen half mei 2018
alvast bedankt

Mvg

Nancy

Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Bart II 14 maart 2018, 12:33

Goedemiddag dekerfnancy, Welkom op het forum! Goed om te horen dat je nog altijd geïnteresseerd bent in diensten van KPN. Wanneer je KPN compleet wilt worden is het noodzaak om meerdere abonnementen te combineren. Hoe dit zit en welke combinaties mogelijk zijn lees je hier .

Wanneer je een mobiel abonnement wilt afsluiten kun je kiezen voor een sim only abonnement of een abonnement gecombineerd met een toestel. Een overzicht van de telefoons en abonnementen die beschikbaar zijn en de prijzen die hier bij horen vind je op de volgende pagina . Kijk gerust even rond op deze pagina, om te oriënteren wat er allemaal mogelijk is. Heb je n.a.v. deze handige pagina's nog vragen dan hoor ik dit natuurlijk graag! ✅ ✅
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +3
Goedemiddag dekerfnancy, Welkom op het forum! Goed om te horen dat je nog altijd geïnteresseerd bent in diensten van KPN. Wanneer je KPN compleet wilt worden is het noodzaak om meerdere abonnementen te combineren. Hoe dit zit en welke combinaties mogelijk zijn lees je hier .

Wanneer je een mobiel abonnement wilt afsluiten kun je kiezen voor een sim only abonnement of een abonnement gecombineerd met een toestel. Een overzicht van de telefoons en abonnementen die beschikbaar zijn en de prijzen die hier bij horen vind je op de volgende pagina . Kijk gerust even rond op deze pagina, om te oriënteren wat er allemaal mogelijk is. Heb je n.a.v. deze handige pagina's nog vragen dan hoor ik dit natuurlijk graag! ✅ ✅

Reageer