Beantwoord

Nieuwe korting bij verlengen

  • 21 November 2019
  • 6 reacties
  • 95 keer bekeken

Zou ik weer korting kunnen krijgen voor het nieuwe jaar?

Met vriendelijke groet 

Corrie Witteveen 

Platinalaan 

Groningen 

icon

Beste antwoord door Noordzee 22 November 2019, 13:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Elk jaar krijg ik 9 maanden korting zou het nu ook weer kunnen?

Met vriendelijke groet 

Corrie 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @witteveencorry ,

 

Als je nieuw bent, krijg je vaak een welkomstkorting. Daarna biedt KPN echter niet nog weer extra kortingen. In dat geval zouden namelijk de reguliere abonnementskosten omhoog moeten en daar zit al helemaal niemand op te wachten. 

 

 

Hallo @witteveencorry en @Noordzee , als KPN met kortingen blijft strooien zal op een gegeven moment de abo-prijs omhoog moeten, een sigaar uit eigen doos wordt die korting dan.

Reputatie 7
Badge +15

@witteveencorry Welkom op het forum. Ik zie dat @Jan-D en @Noordzee je al voorzien hebben van het juiste antwoord. Helaas kan KPN niet ieder jaar opnieuw korting geven, dan zou KPN inderdaad uiteindelijk de tarieven moeten verhogen. 

Reputatie 7
Badge +28

@witteveencorry 

Hallo @witteveencorry ,

 

Als je nieuw bent, krijg je vaak een welkomstkorting. Daarna biedt KPN echter niet nog weer extra kortingen. In dat geval zouden namelijk de reguliere abonnementskosten omhoog moeten en daar zit al helemaal niemand op te wachten. 

 

 

 

Ben je nu weer een beetje tevreden? 

Reputatie 7
Badge +15

@witteveencorry Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!