Beantwoord

Nieuwe Mijn KPN app...

• 28 maart 2013
  • 10 reacties
  • 9240 keer bekeken

Hallo,

Abonnement met Galaxy Note II Android 4.1.2.

Uit betrouwbare bron heb ik vernomen, dat op 19 maart, een nieuwe, cq. werkende Mijn KPN app zou worden gelanceerd. Nu is bij deze informatie geen jaartal genoemd...

De huidige app werkt niet. Volgens de informatie in de app, heb ik 100 bel/sms, terwijl dat door KPN- compleet is verdubbeld naar 200 bel/sms. Ook geeft de app aan, dat ik daar nog 0% van heb gebruikt. Dat klopt niet.

De site is de meeste tijd ook zeer slecht, tot niet te benaderen.

Kan iemand mij vertellen, hoe ik mijn verbruik kan controleren, behalve middels de helpdesk?

En kan iemand mij ook concreet vertellen, liefst met het jaartal erbij, wanneer nu écht de Mijn KPN app gaat werken?

Ik hoop iets te horen.

Met vriendelijke groet,

Yvonne

icon

Beste antwoord door Afra 10 april 2013, 16:49

Beste Yvonne,

ik zal je signaal doorgeven en dan vooral het signaal dat de app brak is geworden nadat je compleet bent geworden.

ik ga er vanuit dat er hard gewerkt wordt aan alle KPN apps. De app-makers lezen de recenties van de apps uiteraard ook.

Fijn om te lezen dat je verder tevreden bent. Ik hoop dat we je binnenkort ook tevreden kunnen maken m.b.t. de apps.

Met vriendelijke groet,

Afra

Bekijk origineel

10 reacties

L.S,

Inmiddels zijn er twee weken verstreken en nog steeds functioneert de app niet naar behoren. Ik heb hem gedeïnstalleerd en weer opnieuw geïnstalleerd. Dat mocht ook niet baten.

Volgens de app, heb ik niets gebruikt van mijn bel/sms bundel, dat klopt niet. Ik heb 200 bel/sms, (Door KPN Compleet) en 500 Mb. Het Mb verbruik lijkt te kloppen.

Weet iemand een alternatief voor deze app? Ik denk namelijk niet, dat deze app ooit zal gaan werken.

Ik hoop, dat iemand de moeite neemt, om mij een antwoord te geven.

Met vriendelijke groet,

Yvonne

Reputatie 5
Badge +2
Beste Yvonne62,

ik wil je erop wijzen dat de app een indicatie geeft. Deze incatie klopt niet altijd. Er kunnen dan ook geen rechten worden ontleend aan deze app.

Daarnaast wil ik je mededelen dat KPN constant bezig is met het verbeteren van haar producten, diensten en apps.

Met vriendelijke groet,

Afra

Beste Afra,

Dank voor je antwoord. Dat de app een indicatie geeft, is mij duidelijk. Echter, hij geeft maar een halve indicatie, namelijk het Mb verbruik. Voor wat betreft het Bel/SMS verbruik, indiceert hij niets. Hij geeft zelfs de correcte bundel niet aan en het verbruik blijft consequent op 0 staan.

Ik wil ook geen rechten ontlenen aan deze app, ik wil alleen maar mijn verbruik in de gaten houden.

De app is brak geworden, nadat wij op KPN Compleet zijn overgegaan. Voor die tijd functioneerde hij perfect.

Dat KPN voortdurend bezig is, haar diensten en producten te verbeteren, heb ik wel gemerkt. Wij nemen al het denkbare af bij KPN en dat bevalt uitstekend. Daar kan ik ook geen enkel verbeterpunt voor verzinnen. Al vanaf het begin niet.

Voor wat betreft de verbeteringen aan de apps, moet er nog heel wat gebeuren. De enige app die bij mij werkt, is de ITV online app. Dat is voor mij de meest overbodige, omdat ik niet op mijn telefoon ga zitten turen, als ik een grote full HD-TV heb staan. Buiten het bereik van de tv-box doet deze app het niet. En als ik de reacties onder KPN-apps bij de playstore lees, kan ik concluderen, dat de meeste apps slecht functioneren. Dus niet alleen bij mij. Ik vind dat jammer.

Ik hoop van harte, dat KPN alle apps en de MijnKPN app in het bijzonder, weer werkend maakt. Als ie werkt, is het een prima app.

Verder ben ik een zeer tevreden klant en zou vooralsnog de KPN aan iedereen aanbevelen. Ik heb ook geen negatieve ervaringen met de helpdesk. Ik ben altijd netjes te woord gestaan.

Nogmaals Afra, bedankt voor je reactie en een vriendelijke groet,

Yvonne

Misschien moet je de app verwijderen van je telefoon en opnieuw installeren. Ik heb hem 2 weken geleden op mijn telefoon gezet en heb nergens last van.
Of het kan een probleem zijn met de android versie. (Ik heb namelijk nu een iPhone te leen)
Reputatie 5
Badge +2
Beste Yvonne,

ik zal je signaal doorgeven en dan vooral het signaal dat de app brak is geworden nadat je compleet bent geworden.

ik ga er vanuit dat er hard gewerkt wordt aan alle KPN apps. De app-makers lezen de recenties van de apps uiteraard ook.

Fijn om te lezen dat je verder tevreden bent. Ik hoop dat we je binnenkort ook tevreden kunnen maken m.b.t. de apps.

Met vriendelijke groet,

Afra

Hallo Thea,

Hartelijk bedankt voor je bericht. Ik heb dat al geprobeerd, maar dat werkt ook niet. Hij blijft alleen de Mb's aangeven.

Met vriendelijke groet,

Yvonne

Hallo Afra,

Jij ook vriendelijke bedankt voor je bericht en je moeite.

Het zou zeker prettig zijn, als de app-makers de boel gaan fixen. Vooral ook, omdat via de "inside information" bekend was, dat op 19 maart jl. de app weer zou gaan werken.

We wachten het af.

Met vriendelijke groet,

Yvonne

Het is inmiddels september 2013. De app geeft nog steeds niet het juiste beltegoed aan. Wellicht april 2014. Wel erg slecht van KPN. Ze kunnen niet eens een fatsoenlijke app maken voor Android.
wij ontdekten per ongeluk dat de app random abonnementen laat zien die je kan aanpassen en ook meerdere malen per maand, nu heb ik andere abonnenmenten dan ik had en kan ze niet terugzetten. in sommige situaties voir mij niet ongunstig maar er is ook een nummer die nu geen internet heeft, heeft de laatste update hier een oplossing voor? Gaat trouwens om de ipad versie.
Leuk hoor die nieuwe app.

Waar blijft de versie voor mijn Windows 8.1 phone ? Die verkopen jullie ook!

Reageer