Nieuwe mobiele abonnementen per 2 februari 2015

• 21 januari 2015
  • 15 reacties
  • 6353 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +12
  • Community manager
  • 1885 reacties
Op 2 februari introduceert KPN de nieuwe mobiele abonnementen. Het meest opvallend zijn de fors grotere databundels in alle abonnementen.

De nieuwe mobiele abonnementen van KPN lopen op tot 10GB en zijn daarmee een stuk groter dan de huidige databundels. Tegelijkertijd introduceert KPN een nieuw ‘Vooral internet’-abonnement, speciaal voor klanten die veel data verbruiken, maar minder behoefte hebben aan onbeperkt bellen en sms’en.

De verhoging van de datalimieten geldt zowel voor bestaande als voor nieuwe klanten. Klanten met een Alles-in-1-Standaard-abonnement gaan van 2GB naar 5GB, terwijl KPN de datalimiet voor Alles-in-1-Premium-klanten van 5GB naar 10GB verhoogt. Alles-in-1-Instap blijft op 1GB.

Meer informatie vind je op onze website: http://www.kpn.com/nieuwabonnement2015

https://

15 reacties

Reputatie 2
Badge
Allereerst moet ik zeggen dat de wijzigingen voor mij totaal onverwacht, maar zeker zeer aangenaam zijn (vooral voor bestaande klanten).

In de voorwaarden lees ik het volgende : KPN Wifi is gratis voor alle KPN Mobiel (internet) abbonementen

Op dit moment kan je één1 kpn Wifi/FON account aanmaken. Deze kunnen meerdere huisgebruikers gebruiken, maar altijd maar 1 tegelijk activeren op een FON Netwerk.

Betekenen de nieuwe voorwaarden dat er vanaf 2 februari per huisaansluiting meerdere mobiel abbonementen aan te maken zijn? Waardoor elke KPN Mobiel gebruiker van het zelfde huisadres tegelijk hun verbinding kunnen activeren?

Reputatie 7
Badge +13
Beste Allart, dit is heel goed nieuws.

Mijn vrouw had al een SMS'je gehad.

Mijn telefoon wordt 9 februari geporterd.

SIM Only

Basis

Compleet.

Wat houdt dit voor mij in?

En moet ik hem ook zelf voor compleet aanmelden?

Mijn vrouw heeft al compleet, zelfde abonnement.

Hoi Steven,

De kpn Wifi is altijd al gratis geweest voor elk mobiel abonnement van kpn.

Alleen bij je thuis abonnement krijg je maar 1 voor Kpn Wifi mee geleverd.

Kijk anders even op www.kpn.com/wifi daar zie je dat je 'Wifi aan' moet smsen naar 1266 en dan krijg je per kpn mobiel abonnement je inloggegevens.

Hoi Allart,

wat ik me afvraag bij het premium abonnement, je hebt daar een date verhoging van 5 gb zodat je in totaal op 10 gb komt. Als je dat ook Spotify premium erbij krijgt vanaf 2 februari zou dat dus inhouden dat je ook nog 1,5 gb extra krijgt vanuit dat abonnement toch?

dus het totaal zou dan uit komen op 11,5gb prus een eventuele verdubbeling door kpn compleet zou inhouden dat je op 21,5gb uit zou komen of heb ik dat mis?

mvg

Reputatie 7
Badge +13
Beste Allart,

Jammer dat je geen reactie op mijn vraag hebt gegeven.

Maar nog een week en dan weet ik het.

Reputatie 7
Badge +24
Beste Joop, 

Mijn excuses voor de late reactie. Dit is uiteraard niet de bedoeling geweest om je vraag niet te beantwoorden. Inmiddels heb ik je hier van een antwoord voorzien. Ik hoop dat mijn antwoord duidelijk is. Heb je nog wel vragen, laat het gerust weten aan me en ik help je graag verder :) 

Met hartelijke groet, 

Cindy
Hi

Het activeren van Spotify bij het nieuwe 2015 februari Premium abonnement, hoe werkt dat? 

grts Maarten

Na enige tijd verscheen de optie in MijnKPN om deze aan te zetten, voor 0 euro

Screenshot_2015-02-03-08-29-53.png

ps: note to kpn, na het activeren op de bedankpagina nog deze tekst, zie onderstaande afbeelding. Volgens mij is die 500 Mb niet meer aan de orde.

Selection_130.png

Reputatie 7
Badge +24
Beste Kicker106, 

Dat wil ik graag voor je nakijken, voordat ik misschien dingen zeg die net niet helemaal kloppen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Wil je in een privébericht je 06-nummer, postcode en huisnummer toesturen? Dan kijk ik het graag voor je na :) 

Met hartelijke groet, 

Cindy
Badge
Hi all,

Weet iemand wanneer bij KPN compleet ook de nieuwe MB's vedubbeld gaan worden?

Ik heb een Alles-in-1-Standaard abbonement en ik zie dat mijn abbonement is omgezet van 2GB naar 5GB maar ik zie wanneer ik naar mijn verbruik kijk dat mijn resterend verbruik wordt terug gerekend vanaf 7GB. Waar ik dan 10GB zou verwachten. 

Vervolgens kijk ik naar mijn voordelen binnen KPN Compleet en zie ik bij Mobiel verdubbelaar 2000MB extra, dit zou dan toch ook 5000MB extra moeten zijn? Ben ik te snel met reageren omdat dit nog omgezet moet worden of heb ik mij te snel aangemeld voor KPN-compleet (2 wkn geleden)?

Reputatie 7
Badge +24
Beste McSjaak, 

Dat weet ik 🙂 De nieuwe/extra MB's worden door KPN Compleet verdubbeld. Het kan echter wel tot half februari duren voordat dit ook daadwerkelijk zichtbaar is in MijnKPN, dus ik vermoed dat dit bij jou ook het geval is. Wil je het rond de 15e nogmaals controleren of het dan goed staat? Mocht dit dan niet het geval zijn, dan ontvang ik graag je 06-nummer, postcode en huisnummer in een privébericht
Heb je voor nu nog vragen? Stel ze gerust! 

Met hartelijke groet, 

Cindy
Badge
Cindy,

Hartelijk dank voor je snele reactie. 

Ik zal rond de 15e nogmaals controleren... Kortom te snel een berichtje verstuurd....:$

Ik heb alleen problemmen met het versturen van mail (kpnmail) via mijn mobiel.... maar zal eerst het forum afstruinen of ik het antwoord daar kan vinden......

Reputatie 7
Badge +24
Beste McSjaak,

Ik stuur je voor het gemak een topic toe. Dat scheelt weer zoeken 😉 Misschien dat je hier iets aan hebt. 

Met hartelijke groet, 

Cindy
De grotere databundels, geldt dit ook voor ondernemers? 

Reputatie 7
Badge +27
Ik hoop je te verrassen met mijn antwoord, het antwoord is namelijk: ja! 

Niet per 15 februari, maar per 1 juni (dus nog maar 3 weken geleden) zijn de databundels van onze zakelijke abonnementen verhoogd, omdat wij merkten dat hier steeds meer vraag naar kwam. Ook onze zakelijke gebruikers kunnen dus nog meer data gebruiken!

Reageer