Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Vraag

Nieuwe paketten bij T-Mobile

Reputatie 4
Badge +7
Ik zag dat T-Mobile gaat beginnen met nieuwe (onbeperkte) abonnementen.
Gaat KPN nog een reactie geven hierop? Door bijvoorbeeld abonnementen
aan te passen?

"Go" "Go Unlimited" heet het.

https://www.t-mobile.nl/go-unlimited#aanbod

48 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Met zo'n abonnement gaat een Smartphone voor mijn inkomentje misschien ook eens haalbaar worden ...
Reputatie 4
Badge +7
Idd, als KPN niets gaat veranderen, ben ik ook zo weg hoor aan het einde
van mijn contract. Want dat van T-Mobile is echt interessant.

PeterG schreef:

Met zo'n abonnement gaat een Smartphone voor mijn inkomentje misschien ook eens haalbaar worden ...

Reputatie 6
Badge +16
Zie ook:
http://www.rtlz.nl/tech/onbeperkt-mobiel-internetten-binnen-de-eu-komt-steeds-dichterbij
Helemaal onbeperkt is het overigens niet ...
Reputatie 4
Badge +7
Nee okay, maar ze noemen het wel zo :8
Maar ben eerder benieuwd of KPN ook nu iets gaat doen
voor bestaande (Nieuwe) mobiel klanten. Want met alles moet
men extra betalen. Zo laatst ook in September 2016 met je bundel
in het buitenland voor 5 euro extra.

PeterG schreef:

Zie ook:
http://www.rtlz.nl/tech/onbeperkt-mobiel-internetten-binnen-de-eu-komt-steeds-dichterbij

Reputatie 6
Badge +16
Wij zaten ook in spanning wat er ging komen @Clevegt 😉. Ik kan niet in de toekomst kijken of wij abonnementen gaan aanpassen of niet. Wij weten dat ook vaak pas kort van tevoren als er wijzigingen komen, vandaar dat ik nu geen informatie voor je heb. Zodra we er iets over horen, lezen jij en andere klanten dat natuurlijk hier op het forum.
Reputatie 3
Badge +2
Hallo KPN,

Ook ik ben benieuwt wat KPN nu gaat ondernemen na dat T-mobile haar abonnementen gaat aanpassen.

Voor € 35,= per maand bijna alles onbeperkt dat wil iedereen wel, zelfs ik !!!.

Laat de commerciële mensen van KPN ook een wakker worden voor hun salaris !!!.
Reputatie 3
Badge
Ha Mari,

Helaas, gaan ze weinig doen! Ze denken dat ze de klant kennen.

'KPN zegt ook niet wakker te liggen van T-Mobile's plannen. ,,Onze strategie werkt'', zegt een woordvoerster. ,,Klanten zijn tevreden. Onze ruime databundels geven klanten alle vrijheid.'''

Zie het artikel waar deze citaat staat, http://www.ad.nl/economie/tele2-reageert-laconiek-op-onbeperkte-bundel-t-mobile~a2146fb0/

:?
Reputatie 6
Badge +17
Abaco schreef:

Ha Mari,

'KPN zegt ook niet wakker te liggen van T-Mobile's plannen. ,,Onze strategie werkt'', zegt een woordvoerster. ,,Klanten zijn tevreden. Onze ruime databundels geven klanten alle vrijheid.'''

Zie het artikel waar deze citaat staat, http://www.ad.nl/economie/tele2-reageert-laconiek-op-onbeperkte-bundel-t-mobile~a2146fb0/

En je bewijst ze het ongelijk door over te stappen.
Reputatie 3
Badge
RobinFlikkema schreef:

Abaco schreef:

Ha Mari,

Ja nog een paar maand dan zit mijn termijn op:D
Reputatie 4
Badge +7
Ik heb nog wel tot oktober 2017 een contract bij KPN, dus ben benieuwd
waar ze mee gaan komen, ook al is het stil bij KPN betreffende dit onderwerp.

Hopend gaat er niet weer iets komen waarbij een bestaande klant weer extra geld
moet neertellen. Want dat heb ik nu wel een keer gezien.

Volgens mij had ik ook ergens gelezen dat de europese unit het termijn van 90 dagen
had verworpen en dat ze op zoek gingen naar een andere optie. Alleen dit kan ik nergens
meer vinden.

Maar ben tot nu toe tevreden met KPN. ;)

RobinFlikkema schreef:

Abaco schreef:

Ha Mari,

Reputatie 3
Badge +2
Hallo Abaco,

Bedankt voor uw reactie.

Ik had het stuk gelezen in de AD zoals ik bijna alles lees over mobiele providers en zeker van KPN.

Persoonlijk denk ik als KPN haar abonnementen niet heel snel gaat aanpassen, de klanten massaal overstappen naar T-mobile.
Reputatie 3
Badge +1
Zit nu bij T-Mobile voor mijn mobiel maar was van plan om over te stappen naar kpn compleet. Gelukkig nog even tijd genoeg aangezien mijn abo 11 april 2017 als einddatum heeft. Als ik trouwens aan het zoeken ben dan is het bij sommige aanbieders goedkoper als bij kpn en dan bedoel ik het bijbetalen bij een Iphone.. De abonnement kosten op zich is het verschil marginaal. Aan de ander kant is het wel fijn als je alles in een hebt (persoonlijke mening)

Admin: Topics samengevoegd
Reputatie 6
Badge +16
Echt onbeperkt is het niet. Het abonnement bij KPN met eenzelfde bundel is 3 x duurder dan bij T-Mobile. bron
Zie verder dit eerder gestarte topic:
https://forum.kpn.com/mobiele-abonnementen-15/nieuwe-paketten-t-mobile-429674

Admin: Topics samengevoegd
Reputatie 6
Badge +17
PeterG schreef:

Zie ook:

Waarom niet?
Reputatie 3
Badge +2
Hallo allemaal,

KPN kan wel zeggen dat ze niet wakker liggen van de actie van T-Mobile.

Maar ik ben toch benieuwt wie er de komende tijd de meesten abonnementen gaat verkopen als KPN niet gaat reageren op de actie van T-Mobile.

Of KPN wil af van de gewone privé abonnementhouders en zich alleen maar op de zakelijke markt storten, maar die zullen ook wel kijken naar deze actie als bedrijfsleven zijnde.

Binnen 3 a 6 maanden zien wij het wel aan de verkoopcijfers en dan worden de commerciële jongens echt wel wakker of de directie van KPN.
Reputatie 6
RobinFlikkema schreef:

PeterG schreef:

Zie ook:

Waarom niet?

Omdat je na 60 dagen buitenland nog maar een schamele 10GB per maand mag verbruiken binnen de EU. 🆒

Overigens zitten wij met het hele gezin al jaren naar alle tevredenheid bij T-Mobile.
Reputatie 6
Badge +11
Ach ja, KPN zal wel wat nieuwe abbonementjes aanbieden om te concureren 😉 Zo gaat het 😛
Reputatie 6
SjorsK schreef:

Ach ja, KPN zal wel wat nieuwe abbonementjes aanbieden om te concureren 😉 Zo gaat het :P

KPN heeft wat mij betreft nog nooit abonnementjes aangeboden om te concurreren. Wij zijn met ons gezin (5 personen) elke maand ruim 80 Euro goedkoper uit dan bij KPN als we de mogelijkheid willen behoudeen onderling gratis te bellen. Bij KPN is het, in tegenstelling tot bij T-Mobile, niet mogelijk om met een prepaid onderling gratis te bellen.
Twee van ons hebben een abonnement van, schrik niet, €3,55 per maand en hebben daarvoor 50 minuten bellen, 100 smsjes en vanwege T-Mobile family 250MB databundel en onderling gratis bellen. Daarnaast hebben twee van ons een prepaid waarmee vanwege T-Mobily family ook onderling gratis gebeld wordt. Zelf het ik een NL unlimited / 120 minuten EU abonnement met 3GB databundel. Hier betaal ik €17,50 voor, inclusief €2,50 T-Mobile family korting en uiteraard bel ik ook gratis met de rest van het gezin.
Onze kinderen zijn alle drie student en hebben vrijwel overal wel de beschikking over wifi, vandaar dat zij ook geen behoefte hebben aan een grote databundel. Met Spotify premium (KPN) zetten ze hun muziek op de telefoon zodat ze deze in de trein offline kunnen luisteren.
Aan onze drie abonnementen tezamen geven wij nu per maand dus €24,60 uit. Met die nieuwe abonnementen ga ik er zelfs op achteruit, het gaat me in ieder geval €4,- per maand meer kosten maar goed dan heb ik ook 2GB per maand meer. 😛
Reputatie 3
Badge +1
PeterG schreef:

Echt onbeperkt is het niet. Het abonnement bij KPN met eenzelfde bundel is 3 x duurder dan bij T-Mobile. bron
Zie verder dit eerder gestarte topic:
https://forum.kpn.com/mobiele-abonnementen-15/nieuwe-paketten-t-mobile-429674

klopt maar als ik dit lees is het toch wel erg mooi
Ja, echt! Bij Unlimited start je iedere dag met een dagtegoed van 5 GB. Geldig in Nederland en de EU. Zijn deze GB’s (bijna) op? Dan sturen we je een sms. Daarna activeer je zo vaak je wilt gratis 1 GB-aanvullers. Op deze manier houdt iedereen toegang tot Unlimited, en wordt het netwerk niet onnodig belast.

Al je GB's uit je Unlimited EU abonnement zijn ook in de EU geldig, tot 60 dagen per jaar. Dat is dus 2 maanden Ibiza. Of 8 keer op wintersport. Ga jij écht nog vaker op vakantie of ben je voor een langere periode in het buitenland, dan kun je nog steeds 10 GB per maand blijven gebruiken.
Bij KPN hebben wij ook zoiets, incl. KPN compleet voordelen betalen we €35,- simonly voor 20 GB binnenland en los daarvan nog eens 20 GB EU, wel met die 60 dagen beperking , maar heb hier nog niet gehoord dat er ingegrepen werd...
Reputatie 3
Badge +2
Hallo Marcelxxx,

Uw schrijven over KPN kun je echt niet vergelijken met wat T-Mobile per maandag 16 januari 2017 aan gaat bieden.

Met uw berekening zou je uitkomen op: 40 GB / 31 = 1,29 GB per dag

T-Mobile komt vanaf maandag met 5 GB per dag = 155 GB per maand + nog indien nodig 31 x 1 GB.
Dus in totaal kun je bij T-Mobile maximaal 186 GB hebben voor € 35,= per maand.

Marcelxxx, ter verduidelijking dit is een verschil van 146 GB per maand.

Ik had trouwens wel eens een reactie van KPN verwacht (mogelijk na maandag)
Reputatie 2
marijoke schreef:

Hallo Marcelxxx,

Uw schrijven over KPN kun je echt niet vergelijken met wat T-Mobile per maandag 16 januari 2017 aan gaat bieden.

Met uw berekening zou je uitkomen op: 40 GB / 31 = 1,29 GB per dag

T-Mobile komt vanaf maandag met 5 GB per dag = 155 GB per maand + nog indien nodig 31 x 1 GB.

Marcelxxx, ter verduidelijking dit is een verschil van 146 GB per maand.

Ik had trouwens wel eens een reactie van KPN verwacht (mogelijk na maandag)

Maar dan is het nog de vraag of je al die GB's nodig hebt. De meeste mensen niet denk ik. Afgezien van dat is het wel top voor hoogverbuikers natuurlijk.

En kpn had denk ik ook geen idee dat t-mobile dit ging doen. Dus ik verwacht niet iets op korte termijn. Maar dat is een gevoel.
Reputatie 3
Badge +2
Hallo Freuters1234,

Wat de klanten doen met hun GB's moeten de klanten zelf weten natuurlijk.

Wel denk ik, dat U gelijk heeft met uw gevoel, dat wij als klanten van KPN op korte termijn niets mogen verwachten van KPN.

Voor / aan klanten binding lijkt KPN en de commerciële mensen van KPN niets te voelen.

Ik heb het op het forum al vaker gezegd, kijk uit KPN voor T-Mobile. T-Mobile is echt goed bezig en zal vanaf 16 januari 2017 alleen maar aantrekkelijker worden voor de jeugd en de mobile liefhebbers.
Reputatie 6
marijoke schreef:

...T-Mobile komt vanaf maandag met 5 GB per dag = 155 GB per maand + nog indien nodig 31 x 1 GB.

En nog veel meer als je dat echt nodig zou hebben immers je kunt meerdere keren zo'n gratis 1GB aanvuller activeren. Er zit dus echt geen limiet op.
Toch wel lekker als je met de trein onderweg bent van Groningen naar Den Haag (speciaal voor de KPN medewerkers 🆒) en even op jouw telefoon een on-demand filmpje wilt kijken uit het pluspakket of Netflix. Dat is toch snel zo'n 1,25GB per uur.
Reputatie 6
marcelxxx schreef:

Bij KPN hebben wij ook zoiets, incl. KPN compleet voordelen betalen we €35,- simonly voor 20 GB binnenland en los daarvan nog eens 20 GB EU, wel met die 60 dagen beperking , maar heb hier nog niet gehoord dat er ingegrepen werd...

De gehele unlimited databundel is 60 dagen te gebruiken in heel Europa. Buiten die 60 dagen blijft er altijd een databundel van 10GB per maand beschikbaar voor gebruik binnen Europa. Dat is dus nog veel beter.

Reageer