Beantwoord

Nieuwe simkaart, geen status linksboven

  • 9 January 2019
  • 7 reacties
  • 185 keer bekeken

Goede morgen,

Gisteren mijn nieuwe sim only geactiveerd. Helaas tot op heden geeft de telefoon de status “zoeken” links boven in het scherm.
Wat kan ik doen?

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.
icon

Beste antwoord door Susan_ 9 January 2019, 11:18

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Hans3000, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat lastig dat je op dit moment niet bereikbaar bent, en dus nog geen verbinding kan krijgen met het KPN netwerk. Ik zoek heel graag voor je uit hoe dit precies zit, maar heb hiervoor wel gegevens nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en het 06-nummer (bij persoonlijke opmerkingen)? Dit is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. Geef even een seintje wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik je zo snel mogelijk helpen!
Gedaan.
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt! Volgens mijn informatie is gisteren rond 23.00 de simkaart geactiveerd. Maar dat gaat dus niet helemaal goed.. Zou je voor jouw toestel even kunnen kijken of de instellingen goed staan? Je kan internet handmatig instellen, en uiteraard even kijken of opnieuw opstarten misschien een oplossing is? In het systeem lijkt er in ieder geval niks mis te zijn met de simkaart en activatie.
Herstart meerdere malen geprobeerd en zojuist ook het opnieuw instellen van mijn internet. Geen resultaat. Ik heb nu ook de simkaart nog een keer verwijderd en weer geplaatst. Nu wordt er aangegeven "geen service".
Reputatie 7
Badge +21
Raar.. Heb je ook het simkaartnummer dan voor mij (kan je ook toevoegen bij persoonlijke opmerkingen)? Dan kijk ik nog even of dat klopt met onze gegevens. En welk toestel heb je in gebruik?
Ha Susan,
inmiddels is het opgelost en werkt alles. Weet niet precies waar het aan lag, maar het werkt.

Groeten
hans brinckmann
Reputatie 7
Badge +21
Fijn om te lezen dat je weer bereikbaar bent Hans! 😊De simkaart moest nog even wakker worden of wennen aan 2019. Geen idee! Maar goed dat hij het uiteindelijk doet.

Reageer