Beantwoord

nieuwe simkaart, kan niet gebeld worden

  • 11 August 2019
  • 2 reacties
  • 209 keer bekeken

Ik zou gisteren nieuwe simkaart kunnen gebruiken
mik kan wel bellen maar niet gebeld worden. Hoe kan dit. Voicemail staat aan

Admin: titel aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 16 August 2019, 16:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi Kbleijie, welkom op het forum! Niet handig dat je nieuw kaart maar half lijkt te werken. Je kunt niet gebeld worden geef je aan. De beller krijgt gelijk de voicemail te horen, de telefoon gaat helemaal niet over? Kun je de simkaart eens testen in een ander toestel, voor de zekerheid.

Vul verder je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Dan kijk ik het hier verder na.
Reputatie 7
Badge +30
Je bent nog niet weer teruggekomen, @Kbleijie. Ik ga ervan uit dat je inmiddels gebeld kunt worden. Mocht je toch nog problemen hebben, geef het vooral aan.