Beantwoord

Nieuwe simkaart kwijt

  • 18 January 2020
  • 6 reacties
  • 400 keer bekeken

Ik heb vanaf 30 januari 2020 een mobiel abonnement bij kpn.  Hiervoor heb ik een simkaart ontvangen maar deze ben ik kwijt geraakt.  Hoe kan ik een nieuwe aanvragen?  Via mijn kpn lukt het niet.  Waarschijnlijk omdat mijn abonnement nog niet is ingegaan? 

icon

Beste antwoord door Susan_ 29 January 2020, 12:00

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Christine H, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Oh, dat is niet de bedoeling! Het zijn ook zulke kleine dingen tegenwoordig, die kan je makkelijk kwijtraken. Omdat het abonnement nog niet is ingegaan is het wel een stuk lastiger om je te voorzien van een nieuwe simkaart.. Wil je in ieder geval jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer, 06-nummer en evt. ordernummer dat je hebt ontvangen? Dan kan ik even op zoek gaan naar een oplossing!

Ik hoor graag van je wanneer je het profiel hebt ingevuld :slight_smile:

Reputatie 7
Badge +21

@Christine H, ik heb geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of ik hier nog bij kan helpen?

Ik zie nu pas je reactie.  Ik heb ondertussen contact gehad met kpn via chat en heb begrepen dat ik pas en nieuwe kan aanvragen als mijn abonnement geactiveerd is en dat is morgen (28 januari). Ik moet dus maar een dagje (of 2) zonder mobiel leven.  Gaat vast lukken ☺

Christine 

 

 

Reputatie 7
Badge +21

@Christine H, oke. Bedankt voor je reactie alsnog! :blush:  Mocht je vandaag nog de tijd en optie hebben om langs de KPN winkel te lopen dan kan je daar sowieso een nieuwe meekrijgen. Opsturen, dan heb je hem vaak binnen 2 werkdagen.

Ik ga er vanuit dat het nu goedkomt. Maar heb je nog vragen in de loop van de tijd, dan weet je me te vinden!

Susan

Het is gelukt.  🙂

Christine 

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Christine H, fijn om te lezen! Veel plezier met je nieuwe KPN abonnement :smile:

Reageer