Beantwoord

nieuwe simkaart kwijt

  • 23 June 2021
  • 3 reacties
  • 67 keer bekeken

Ik heb een abonnement afgesloten met nummer behoud. Nu is mijn abonnement bij Kpn ingegaan, maar ben ik de nieuwe simkaart kwijt. Zou ik een nieuwe kunnen ontvangen?

icon

Beste antwoord door Bart_ 25 June 2021, 08:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Cekema Van harte welkom bij ons! Je kunt heel eenvoudig via MijnKPN zelf een nieuwe simkaart aanvragen! 

Dat lukt niet, omdat ik mijn sim nog niet heb geactiveerd. Kunnen jullie mij helpen met een oplossing?

Reputatie 7
Badge +20

Ha @Cekema Je kunt hiervoor bellen met de klantenservice via 0800-0402 of een chat starten via de website. Uiteraard kun je ook lang één van onze winkels lopen, waar je dit direct kunt regelen! Â