Beantwoord

nieuwe simkaart met netwerkvergrendeling

• 15 oktober 2018
  • 2 reacties
  • 389 keer bekeken

Ik heb in Australie een simkaart van vodafone gekocht maar krijg direct de melding: ongeldige simkaart. Simkaart met netwerkvergrendeling geplaatst. Ik moest hier eerst een pin invoeren, dus heb de code ingevoerd die ik van vodafone heb gekregen maar dit werkt niet, ondertussen moet ik de pukcode al invoeren, ook geen idee waar ik deze vandaan moet halen. Volgens vodafone is de simkaart in orde maar ligt het aan het toestel, volgens kpn zijn alle toestellen sinds 2013 simlock vrij.

Iemand tips/oplossingen??
icon

Beste antwoord door Marina_ 15 oktober 2018, 09:39

Hoi daphnedragt, welkom op het forum. Wel zo verstandig en voordelig om een simkaart in Australië te kopen. Het klopt dat onze toestellen simlock vrij zijn. Welk toestel heb je in gebruik? Ik ben benieuwd welke melding je krijgt met de simkaart van Vodafone in een ander toestel en welke melding je krijgt als je een simkaart van iemand anders test in jouw toestel. Zo kunnen we achterhalen of het probleem echt te maken heeft met het toestel of toch met de simkaart. Ik hoor graag je bevindingen 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi daphnedragt, welkom op het forum. Wel zo verstandig en voordelig om een simkaart in Australië te kopen. Het klopt dat onze toestellen simlock vrij zijn. Welk toestel heb je in gebruik? Ik ben benieuwd welke melding je krijgt met de simkaart van Vodafone in een ander toestel en welke melding je krijgt als je een simkaart van iemand anders test in jouw toestel. Zo kunnen we achterhalen of het probleem echt te maken heeft met het toestel of toch met de simkaart. Ik hoor graag je bevindingen 🙂
Reputatie 7
Badge +19
Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

Reageer