Beantwoord

Nieuwe simkaart, overzetting van prepaid naar abonnement

  • 24 juni 2015
  • 1 reactie
  • 418 keer bekeken

Hallo kpn,

vandaag heb ik dan mn pakketje gekregen met een nieuwe telefoon voor mijn abonnement, want ik ben van prepaid van de kpn overgegaan naar een abonnement van de kpn! Maar er zat ook een nieuwe simkaart in, terwijl in een live chat me verteld werd dat ik 5 dagen moest wachten op die nieuwe simkaart. Dus wat ik me afvraag, is dit een tijdelijke simkaart, of is dit echt mijn nieuwe simkaart voor mijn oude nummer? Er stond wel in dat ik mijn simkaart moest activeren en daar ook mijn telefoonnummer moest invoeren, dus ik denk dat dit wil zeggen dat dit echt mijn nieuwe simkaart is, maar ik denk ik vraag het toch maar even! In de mail staat namelijk dit:

''Bent u een nieuwe klant, dan heeft u bij deze bestelling een KPN Sim-kaart ontvangen. Deze Sim-kaart wordt automatisch geactiveerd. U kunt binnen vier uur na ontvangst bellen met uw telefoon. U hoeft hier verder niets voor te doen.

 
Heeft u uw abonnement verlengd en heeft u een nieuwe Sim-kaart bij deze bestelling ontvangen, dan is het belangrijk dat u deze Sim-kaart zelf activeert. Dit kan op elk gewenst moment via kpn.com/simkaartactiveren. ;''

Wat is nou op mij van toepassing?

Groetjes,

Inge

Admin: onderwerp aangevuld i.v.m. vindbaarheid. 

icon

Beste antwoord door thibauldz 24 juni 2015, 22:28

Hallo,

Aangezien u een nieuwe klant ben bij kpn-abbonomenten, denk ik dat u die stappen moet ondernemen, oftwel de simkaart zou al geactiveerd moeten zijn. U kunt even proberen of de simkaart het doet, is dat niet het geval, zou ik zelf even bellen met de klantenservice en daar het probleem uitleggen. Of wachten tot een webcarespecialist dit topic oppakt maar dat kan een dag (of 2) duren.

Bekijk origineel

1 reactie

Badge
Hallo,

Aangezien u een nieuwe klant ben bij kpn-abbonomenten, denk ik dat u die stappen moet ondernemen, oftwel de simkaart zou al geactiveerd moeten zijn. U kunt even proberen of de simkaart het doet, is dat niet het geval, zou ik zelf even bellen met de klantenservice en daar het probleem uitleggen. Of wachten tot een webcarespecialist dit topic oppakt maar dat kan een dag (of 2) duren.

Reageer