Beantwoord

Nieuwe simkaart toevoegen in MijnKPN

  • 26 October 2019
  • 4 reacties
  • 135 keer bekeken

Zojuist gsm en nieuwe simkaart ontvangen. Wil die simkaart toevoegen in de mijnkpn app. Ik heb nummerbehoud, maar hij kent mijn gsm nummer niet als ik dit invoer. Hoe kan ik dit toch als nieuwe product toevoegen?

icon

Beste antwoord door Susan_ 27 October 2019, 10:04

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen@Nieuwe simkaart in app KPN, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Op het moment dat je hebt verlengd, waar het op lijkt met nieuw toestel en nieuwe simkaart maar nummerbehoud, dan hoef je niks te wijzigen in MijnKPN.

Kom je over van een andere provider en bedoel je daarmee nummerbehoud, dan kan je het nummer toevoegen op het moment dat je nummer is overgezet. Vanaf dat moment kan je ook die simkaart gebruiken (toestel eventueel al eerder). Dus wanneer gaat jouw nummer in bij KPN? Dat is namelijk belangrijk om te weten. 

Mocht ik nog iets voor je kunnen nakijken, dan doe ik dat natuurlijk graag! Wil je in dat geval je Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer, 06-nummer en simkaartnummer (bij persoonlijke opmerkingen)? Dit is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.

Ik hoor graag van je!

Reputatie 7
Badge +21

@Nieuwe simkaart in app KPN, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan ik je hier nog bij helpen of is jouw probleem inmiddels opgelost?

Mijn simkaart gaat pas vanaf 25 november in. Daarom kon ik het niet toevoegen. Ik probeer het 25 november weer.

Reputatie 7
Badge +21

Helemaal goed! Mocht het na de 25e nog niet lukken, laat het dan even weten!

Reageer