Beste antwoord door Marcia van KPN
Bekijk origineelNieuwe simkaart wordt niet gezien door telefoon
Ik ben overgestapt naar kpn heb vandaag mijn nieuwe simkaart ingevoerd in mijn telefoon. maar mijn simkaart wordt niet gelezen door mijn telefoon. wat kan ik hier aan doen of moet ik dit gewoon afwachten?
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Hallo @FamKwakkenbos , welkom! Wat vervelend dat de simkaart het nog niet doet! Is deze inderdaad al geactiveerd? Het signaal wordt op de betreffende dag tussen 9 en 16 uur omgezet, dus het is goed mogelijk dat 'ie het vanmorgen nog niet deed. Heb je de boel inmiddels aan de praat gekregen? Zo niet: werkt de simkaart van de vorige provider nog wel? Als ik nog iets voor je kan doen, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s)? Dan kijk ik met je mee.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.