Beantwoord

Nieuwe simkaart wordt niet gezien door telefoon

  • 18 September 2019
  • 2 reacties
  • 122 keer bekeken

Ik ben overgestapt naar kpn heb vandaag mijn nieuwe simkaart ingevoerd in mijn telefoon. maar mijn simkaart wordt niet gelezen door mijn telefoon. wat kan ik hier aan doen of moet ik dit gewoon afwachten?
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 18 September 2019, 18:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
hoi @FamKwakkenbos
Heb je deze simkaart al geactiveerd?
Deze kun je hier activeren.
Reputatie 7
Badge +30
Hallo @FamKwakkenbos, welkom! Wat vervelend dat de simkaart het nog niet doet! Is deze inderdaad al geactiveerd? Het signaal wordt op de betreffende dag tussen 9 en 16 uur omgezet, dus het is goed mogelijk dat 'ie het vanmorgen nog niet deed. Heb je de boel inmiddels aan de praat gekregen? Zo niet: werkt de simkaart van de vorige provider nog wel? Als ik nog iets voor je kan doen, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s)? Dan kijk ik met je mee.