Beantwoord

nieuwe telefoon gekregen maar gesprekken verbreken

  • 28 May 2020
  • 6 reacties
  • 52 keer bekeken

ik heb toestel al meerdere keren uitgezet maar probleem blijft

icon

Beste antwoord door JolandaM67 3 June 2020, 10:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @JolandaM67, welkom op het forum! We hadden gisteren een storing waarbij we ook zagen dat het effect kon hebben op mobiel bellen. De storing is inmiddels opgelost, dus ik ben benieuwd of jij nu ook weer normaal kunt bellen? 

Reputatie 7
Badge +30

Je hebt niet meer gereageerd, Jolanda. Dan ga ik ervan uit dat het inderdaad aan de storing lag en dat het probleem nu verholpen is. Mocht je nog wel issues hebben hoor ik het graag. 

Hoi @JolandaM67, welkom op het forum! We hadden gisteren een storing waarbij we ook zagen dat het effect kon hebben op mobiel bellen. De storing is inmiddels opgelost, dus ik ben benieuwd of jij nu ook weer normaal kunt bellen? 

 

Hallo Erik,

Het lijkt goed te gaan. Gisteren 2 juni had ik het alleen nog 1x maar ga er vanuit dat dit kwam doordat persoon belde vanuit een auto.

Groet jolanda 

Reputatie 7
Badge +30

Dat klinkt heel waarschijnlijk inderdaad, Jolanda. Dan beschouw ik het probleem als verholpen en afgesloten. En als je toch nog wel eens weer problemen ervaart zien we je graag terug :)

Hallo Erik,

Vandaag 4/6 is het weer helemaal mis en verbreken de gesprekken tijdens bellen. Ik gebruik deze telefoon momenteel veel zakelijk dus echt een probleem.Is er weer storing?

Groet jolanda

Reputatie 7
Badge +30

Nee, geen storing bekend in ieder geval, Jolanda. Vervelend dat het nu weer mis is. Snelste manier om hier naar te kijken is even bellen (0800-0402) of via deze pagina chatten (als je steeds kiest voor andere vraag krijg je een chatoptie). De collega's kunnen dan direct dingen controleren, en je indien nodig doorverbinden met de technische afdeling. Het mag ook via het forum, maar dat gaat wel iets minder snel. Vul in dat geval je forumprofiel in en reageer als je dat gedaan hebt.Â