Beantwoord

Nieuwe vervangende simkaart werkt niet

• 11 juli 2016
  • 3 reacties
  • 296 keer bekeken

Omdat ik een nieuwe mobiele telefoon heb besteld, moest ik ook een nieuwe simkaart hebben. Afgelopen zaterdag heb ik deze ontvangen. Omdat activeren niet lukte gebeld met KPN en was de mededeling dat ik tot vandaag moest wachten. Simkaart deed het vanmiddag nog steeds niet dus vandaag weer contact opgenomen en vervolgens is hij vanmiddag door een medewerkster van KPN telefonisch geactiveerd omdat er op internet een storing is. Hij zou moeten werken, maar dat is niet het geval. Nogmaals contact opgenomen en nu krijg ik te horen dat er sinds afgelopen storing is en dat het onbekend is hoe lang dit nog gaat duren. Kan iemand mij helpen? Dit is heel erg vervelend en er wordt steeds iets anders verteld..

Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Justin_ 14 juli 2016, 13:52

Hoi karien_88, welkom op het forum! Balen dat je nog geen gebruik kunt maken van je nieuwe telefoon 😞 We hebben op dit moment helaas problemen met het activeren van vervangende simkaarten. Mijn excuses hiervoor. Reageer op m'n privébericht, dan kijk ik wat ik voor je kan doen.Hoi Karien, je hebt niet op m'n privébericht gereageerd. Ik ga er daarom vanuit dat het via een andere weg gelukt is je simkaart te activeren. Mocht je nog vragen hebben, dan weet je me te vinden 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Wat werkt er niet dan? Welke telefoon heb je?
Reputatie 7
Badge +22
Hoi karien_88, welkom op het forum! Balen dat je nog geen gebruik kunt maken van je nieuwe telefoon 😞 We hebben op dit moment helaas problemen met het activeren van vervangende simkaarten. Mijn excuses hiervoor. Reageer op m'n privébericht, dan kijk ik wat ik voor je kan doen.
Reputatie 7
Badge +22
Hoi karien_88, welkom op het forum! Balen dat je nog geen gebruik kunt maken van je nieuwe telefoon 😞 We hebben op dit moment helaas problemen met het activeren van vervangende simkaarten. Mijn excuses hiervoor. Reageer op m'n privébericht, dan kijk ik wat ik voor je kan doen.Hoi Karien, je hebt niet op m'n privébericht gereageerd. Ik ga er daarom vanuit dat het via een andere weg gelukt is je simkaart te activeren. Mocht je nog vragen hebben, dan weet je me te vinden 🙂

Reageer