Beantwoord

Nog geblokkeerd ondanks betaling

  • 1 August 2019
  • 8 reacties
  • 274 keer bekeken

Hey KPN.
Mijn telefoon is nog steeds geblokkeerd ondanks dat de openstaande facturen zijn betaald.
normaal ontvang ik een betaallink voor iDeal, deze heb ik nu niet ontvangen. Ik heb het gisteren via internetbankieren overgemaakt. De jongen aan de telefoon zei dat het vandaag gedeblokkeerd zou zijn. Dit is nog niet gebeurt. Wanneer doet mijn telefoon het weer? Dit is best vervelend.
icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 1 August 2019, 16:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hallo @Kellyvis
In een ander topic zei KPN moderator Nadia daar het volgende over:
Een iDEAL betaling linkt meteen jouw factu(u)r(en) + klantnummer met het juiste debetnummer. Dit raden we te allen tijden aan!
Als je via een betaalopdracht het bedrag aan ons overmaakt zit er een vertraging op de transactie én onze administratie moet jouw overgemaakte bedrag nog 'vinden' en aan het juiste debetnummer koppelen. Dit proces kan uiterlijk 5 werkdagen duren.
Hai Ruud,
bedankt voor je snelle reactie.
Reputatie 7
Badge +21
Hai Kelly, ik heb geen beter nieuws, sorry. Sterkte met het wachten op verbinding.
Reputatie 7
Hoi @Kellyvis, het bericht wat RBxx van Nadia overnam klopt. Bij een handmatige betaling kan de verwerking langer duren, daar hebben we helaas geen invloed op. We raden inderdaad altijd aan om via een iDEAL link te betalen, omdat het dan zo snel mogelijk verwerkt is. Mocht het nog eens gebeuren kan je ons een benaderen (op het forum, telefonisch, via chat of social media) en kunnen we jou een link toesturen. Op die manier heb jij er ook zo min mogelijk last van.
thanks @Jasper. Er zit dus niks anders op dan gewoon wachten..... ik hoop dat het een beetje snel verwerkt wordt zodat ik niet nog een week moet wachten
Reputatie 7
Dat zou inderdaad wel prettig zijn. Ik kan alleen maar met je mee hopen dat het sneller gaat, en dat doe ik ook.
@Jasper wat aardig van je!! Inmiddels is de blokkering eraf 🙂
Reputatie 7
Fijn dat het weer werkt, dat is een prettig gevoel 🙂
Als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden.