Beantwoord

Nog geen bevestiging van verlenging gehad

  • 23 March 2020
  • 6 reacties
  • 143 keer bekeken

Ik heb afgelopen zaterdag een verlenging gedaan met een iphone XS. Tot op heden heb ik geen bevestiging of wat dan ook van jullie gekregen. Ik zou graag willen weten wat de status is?

 

Groet,

Robin

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 26 March 2020, 15:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Robinvdmeer welkom op het forum!
Inmiddels zou je daar wel iets van gehoord moeten hebben! Ik kijk graag even met je mee!
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je iban bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

Ik ga verlengen dus ik ben al jaren klant bij KPN , met behoud van hetzelfde nummer ! Waarom worden er toch aansluitkosten in rekening gebracht ?? Een beetje dubbel !!??

Reputatie 7
Badge +20

Bij een verlenging worden geen aansluitkosten in rekening gebracht!

Waar zie je dit staan?

Dit stond vanuit de KPN app bij het aanvragen van de verlenging!

Reputatie 7
Badge +20

Ah duidelijk, ik zal het doorgeven. Bij een verlenging krijg je geen aansluitkosten :) Kan je de status van je verlenging inmiddels al inzien?