Beantwoord

Nog geen korting ontvangen Kids sim

  • 20 September 2020
  • 5 reacties
  • 80 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 1 reactie

Hallo

Ik heb laatst voor mijn zoon een kids Sim abonnement afgesloten. Nu heb ik alles bij kpn alleen op mijn kpn app is nog geen korting van €5 te zien.dit is bij het afsluiten van kids Sims wel getoond.heb mij ook al een paar keer aangemeld met het nieuwe nummer bij kpn kompleet of hussel maar die zegt aanvraag nog niet compleet is.wat moet ik doen om dit toch voor elkaar te krijgen.

mvg

george

icon

Beste antwoord door Natasja 24 September 2020, 14:20

Bekijk origineel

5 reacties

Welkom op het forum. Voor de medewerkers van KPN is het belangrijk dat alles relevante persoonsgegevens in je profiel worden aangevuld, zodat zij zo goed mogelijk kunnen ondersteunen bij het zoeken van een passende oplossing. Mocht je dit al gedaan hebben, zullen medewerkers binnenkort reageren op je bericht. Het is de laatste tijd erg druk, waardoor een reactie even op zich kan laten wachten.

Het is ook mogelijk om te bellen met 0800-0402 of te chatten.

Website: https://www.kpn.com/service.htm

Let op! Bij het bellen is het handig om aan te geven dat je een medewerker wil spreken. Anders bestaat de kans dat je een sms krijgt met tips en wordt de verbinding automatisch verbroken.

Reputatie 6
Badge +9

Dag @G.B. Van harte welkom hier. Ik vermoed dat het 06-nummer in het achterliggende systeem nog aan je huishouden moet worden gekoppeld. Kun je het 06-nummer van je zoon toevoegen aan je profiel? Geef me een seintje als je dit hebt gedaan. Dan ga ik voor je aan de slag.

Reputatie 6
Badge +9

Hallo @G.B. Ik heb het 06-nummer gekoppeld aan het huishouden. Je kunt nu met dat 06-nummer ook profiteren van de Hussel-voordelen, dus: gratis onderling bellen en je ontvangt 5,- euro Hussel Mobiel korting. :slight_smile: Als ik nog iets voor je kan doen, hoor ik het graag.

Hallo

top geregeld bedankt

mvg

GB

Reputatie 6
Badge +9

Graag gedaan, @G.B:thumbsup_tone2:

Reageer