Beantwoord

Nog steeds geen bevestigingsmail van bestelling

• 28 juli 2018
  • 6 reacties
  • 624 keer bekeken

Badge
Ik heb vanmiddag mijn abonnement verlengd en een nieuw toestel, de iphone 7, besteld. Ik heb een mail gekregen over mijn bestelling waarin onder andere staat dat ik nog een definitieve bevestiging moet krijgen van mijn bestelling. Deze heb ik nog niet gekregen. Bovendien kan ik mijn bestelling nog niet volgen. Er staat dat dit max. een uur duurt, maar het is nu al avond en ong. 6 uur geleden dat ik de bestelling geplaatst heb.

Ik vraag me af of dit allemaal wel klopt en of ik nog een bevestigingsmail krijg en mijn bestelling nog kan volgen??

alvast bedankt! 😀
icon

Beste antwoord door Erik_ 30 juli 2018, 16:46

Hoi Miss Lelley, welkom hier! Dank voor het invullen van je profiel. Ik heb gelijk gekeken of ik meer info kon vinden over je bestelling, en ik heb hem gevonden. Hij is uitgevallen in het systeem. Dat komt soms voor en is gelukkig geen probleem verder. De bestelling wordt vandaag of morgen alsnog handmatig ingevoerd door de backoffice. Zodra dat is gebeurd krijg je alsnog de bevestiging en gaat alles verder lopen 🙂
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hallo @misslelley
Je kunt bellen naar 0800-0105 of wachten tot een webcare-medewerker dit binnenkort overneemt.

Als je dat nog niet gedaan hebt zet dan vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer in je forumprofiel Klik hier , wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.
Reputatie 7
Badge +28
Dat is geen probleem. Waarschijnlijk zal de backoffice de oude bestelling al niet eens meer invoeren omdat ze dan zien dat je al herbesteld hebt. Ik controleer dit nog even voor je en laat het je morgen weten.
Reputatie 7
Badge +28
Heb het gecontroleerd, 't is in orde 🙂
Badge
Hallo @Erik_
Ik heb de klantenservice gebeld en die heeft mij verteld dat ik nog een keer moest bestellen. Dit heb ik gedaan en mijn telefoon komt morgen binnen! Dus ik zou de oude bestelling die weg gevallen is graag willen annuleren.
Ik hoop dat dit nog kan!
Reputatie 7
Badge +28
Hoi Miss Lelley, welkom hier! Dank voor het invullen van je profiel. Ik heb gelijk gekeken of ik meer info kon vinden over je bestelling, en ik heb hem gevonden. Hij is uitgevallen in het systeem. Dat komt soms voor en is gelukkig geen probleem verder. De bestelling wordt vandaag of morgen alsnog handmatig ingevoerd door de backoffice. Zodra dat is gebeurd krijg je alsnog de bevestiging en gaat alles verder lopen 🙂
Badge
Heb het gecontroleerd, 't is in orde :) bedankt!!! ?

Reageer