Beantwoord

Nog steeds geen reactie op ingediende klacht

• 26 juni 2016
  • 10 reacties
  • 271 keer bekeken

Op 16 mei is mijn vader overleden. Hij betaalde de 2 abonnementen voor mij. Na zijn overlijden wilde ik de abonnementen opzeggen, maar kreeg tot mijn verbazing te horen dat dit niet mogelijk was omdat de abonnementen wel op mijn naam en adres stonden en mijn vader ze "alleen" betaalde. Ik heb 4 mensen aan de lijn gehad die het niet met elkaar eens waren. De 1 zei dat ze wel opgezegd konden worden maar op een andere afdeling en degeen van die afdeling zei weer dat het niet kon en ik "wettelijk" verplicht ben de betalingen nu over te nemen. Ik was het hier uiteraard niet mee eens en vroeg naar de leidinggevende of de klachtenafdeling. Beide kon ik telefonisch niet spreken en er werd mij aangeraden een officiële klacht in te dienen op de website. Op de website was het echter niet mogelijk een klacht in te dienen en werd mij aangeraden een brief te sturen. Volgens de klantenservice zou ik diezelfde week nog teruggebeld worden door de klachtenafdeling. Helaas zijn we inmiddels dik vier weken verder en heb ik alweer een paar keer gebeld hoe het zat met mijn ingediende klacht. Maar ik werd niet geholpen. De klachtenafdeling scheen 4 weken achterstand te hebben en ik moest maar rustig afwachten. Ongelooflijk. Dat ik naast het verdriet om mijn vader hier ook nog de zenuwen voor moet hebben. Ik ben absoluut niet in staat 2 dure abonnementen van ruim 45 euro per stuk per maand te betalen. En ben nu alweer zenuwachtig voor de eerste van juli. Ik vind het echt ontzettend triest dat ik bijna dagelijks reclamemail van kpn binnenkrijg met allerlei aanbiedingen om te kopen, maar dat mijn verdriet en mijn klacht niet serieus genomen worden. Ik ben radeloos!!!!

Admin: dubbele topic verwijderd + titel aangepast zodat je bericht beter is te vinden
icon

Beste antwoord door marjon1970 1 juli 2016, 13:49

Ik heb vandaag goed nieuws gekregen. Met behulp van de bemiddeling van Cindy heb ik net telefoon gehad van Sabine ********** van de afdeling klachtenafhandeling en de bevestiging binnen gekregen met excuses van KPN en de toezegging dat beide abonnementen kosteloos zullen worden opgeheven. Ik ben heel erg blij.

Vooral voor Cindy, Super bedankt voor je begrip en je bemiddeling in deze

Vriendelijke groet,

Marjon Luimstra

Admin: achternaam van medewerker verwijderd i.v.m. privacy
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Maar kan je niet gewoon deze stappen volgen? https://www.kpn.com/prive/klantenservice/wat-te-doen-bij-overlijden.htm
Nee. Omdat de abonnementen op mijn naam staan en door mijn vader betaald werden zegt de laatste medewerker die ik sprak voordat ik mijn klacht indiende dat ik de contractant ben en ik ben niet overleden. Dat was wat er letterlijk gezegd werdt
Reputatie 7
Badge +13
Nee. Omdat de abonnementen op mijn naam staan en door mijn vader betaald werden zegt de laatste medewerker die ik sprak voordat ik mijn klacht indiende dat ik de contractant ben en ik ben niet overleden. Dat was wat er letterlijk gezegd werdt
als de abonnementen op jou naam staat dan staat de contract ook op jou naam
dus u moet dan je rekening nummer wijzigen of de abo afkopen
KPN ziet u als abonnee

je kunt alleen beëindigen als je vader de contracten heeft getekend met zijn naam en op zijn naam staat
Beste Francois, ik begrijp je reactie. Dit zou ook zo zijn als er niet meer speelde. Er zijn bij het afsluiten van het tweede abonnement toezeggingen gedaan over opzeggen bij overlijden. Er is verkeerde informatie gegeven over het tegengaan van bedreigingen op 06 nummers. Op die manier is mijn vader eigenlijk gedwongen geweest meer dan een jaar 4 abonnementen te betalen. Daarnaast is er nog veel meer mis gegaan! Ik wacht op een reactie van KPN zelf en vind het schandalig dat dit zo lang moet duren en dat er verschillende antwoorden van verschillende medewerkers komen!
Reputatie 7
Badge +13
Beste Francois, ik begrijp je reactie. Dit zou ook zo zijn als er niet meer speelde. Er zijn bij het afsluiten van het tweede abonnement toezeggingen gedaan over opzeggen bij overlijden. Er is verkeerde informatie gegeven over het tegengaan van bedreigingen op 06 nummers. Op die manier is mijn vader eigenlijk gedwongen geweest meer dan een jaar 4 abonnementen te betalen. Daarnaast is er nog veel meer mis gegaan! Ik wacht op een reactie van KPN zelf en vind het schandalig dat dit zo lang moet duren en dat er verschillende antwoorden van verschillende medewerkers komen!
vervelend dat ze u verkeert voorgelicht hebben
waarschijnlijk kan @Cindy_ misschien veder helpen

ps. het kan 3 dagen deuren voordat een KPN medewerker hier op de forum je bericht behandeld
Reputatie 7
Badge +24
Wat naar Marjon, ik snap goed dat dit het laatste is waar je je druk om wilt maken! Gecondoleerd met het verlies van je vader.

Ik heb het een en ander voor je uitgezocht. Uit je bericht begrijp ik dat je vader het abonnement gebruikte/betaalde, maar het door jezelf is afgesloten. Het klinkt heel feitelijk, maar het abonnement wordt niet opgeheven wanneer de gebruiker niet de contractant is. Dat neemt niet weg dat het hartstikke rot is en ook ik vind dit een erg vervelende situatie. Ik kan het abonnement niet opheffen. Niet omdat ik het niet wil, maar technisch niet mogelijk is voor me. Wat ik wel kan doen, is nagaan hoe het ervoor staat met je klacht en wanneer je reactie kunt verwachten. Ik vind het rot dat je tegenstrijdige informatie krijgt, dat hoort niet zo en graag geef ik je duidelijkheid hierover. Hiervoor heb ik gegevens van je nodig. Je ontvangt een privébericht van me. Beantwoord je die?
Hoi Cindy,

Bedankt voor je reactie. Ik heb antwoord gegeven op je privebericht

grt Marjon
Reputatie 7
Badge +24
Fijn je snelle en complete reactie. Ik heb je privébericht doorgestuurd naar de manager van de Klachtenafdeling. Zodra ik reactie heb, hoor je dat van me.
Ik heb vandaag goed nieuws gekregen. Met behulp van de bemiddeling van Cindy heb ik net telefoon gehad van Sabine ********** van de afdeling klachtenafhandeling en de bevestiging binnen gekregen met excuses van KPN en de toezegging dat beide abonnementen kosteloos zullen worden opgeheven. Ik ben heel erg blij.

Vooral voor Cindy, Super bedankt voor je begrip en je bemiddeling in deze

Vriendelijke groet,

Marjon Luimstra

Admin: achternaam van medewerker verwijderd i.v.m. privacy
Reputatie 7
Badge +24
Ik ben blij om je bericht te lezen @marjon1970. Nogmaals excuses voor de gang van zaken. Ik ben blij dat het nu is opgelost! Veel sterkte de komende tijd.

Reageer