Beantwoord

Nokia 6 tempered blue

• 23 augustus 2017
  • 3 reacties
  • 306 keer bekeken

Op 27 juli heb ik bij de kpn winkel mijn contract laten verlengen en een ander toestel besteld de Nokia 6 tempered blue
Volgens de verkoper zou hij binnen 1 week bij ons thuis afgeleverd worden
Tot op heden heb ik nog geen telefoon ontvangen wel vandaag een e-mail waarin staat vermeld dat ik deze telefoon in de voorverkoop heb besteld iets wat de verkoper mij niet heeft verteld.
Ik wacht nu dus al 4 weken op mijn telefoon en ben het eigenlijk wel zat.
Wij hebben alles van KPN maar daar gaat na vandaag toch verandering in komen.
Ik begrijp niet dat een bedrijf als KPN zo achterlijk dom met zijn klanten omgaat als je in de winkel komt en vraagt naar het product zeggen ze dood leuk is in de voor verkoop besteld nou ik ga eind deze week naar de winkel en zeg mijn contract die van mijn man en die van ons thuis ( internet, bellen, en TV ) op

mvrgr FH van der lienden
icon

Beste antwoord door Muziekliefhebber1975 25 augustus 2017, 20:06

@Franka1957

Wow! Dit is wel heel erg kort door de bocht. Als je Nokia dit jaar hebt gevolgd dan weet je dat elk type vertraging heeft opgelopen. Ook ik wacht er al weken op maar soms is het niet anders.
Hierdoor meteen alles opzeggen? Jammer hoor!
Onderstaand bericht heb ik vanmiddag in een ander draadje gepost:

Kwartier geleden een mail gekregen dat de Nokia 6 opgestuurd is! Dus hij komt eraan!
Vorige week nog een mail vanuit KPN dat ie nog niet leverbaar was, misschien hadden ze mijn reactie gezien? ?
Hoe dan ook; voor de mensen die hem hebben besteld; hij komt eraan!
Veel plezier ermee.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Kortom: vanwege een fout van een verkoper in de KPN winkel zeg je alles van KPN op? En een fout maken is menselijk, dus om gelijk heel KPN achterlijk dom te noemen gaat ook wat ver.
Reputatie 4
Badge +2
@Franka1957

Wow! Dit is wel heel erg kort door de bocht. Als je Nokia dit jaar hebt gevolgd dan weet je dat elk type vertraging heeft opgelopen. Ook ik wacht er al weken op maar soms is het niet anders.
Hierdoor meteen alles opzeggen? Jammer hoor!
Onderstaand bericht heb ik vanmiddag in een ander draadje gepost:

Kwartier geleden een mail gekregen dat de Nokia 6 opgestuurd is! Dus hij komt eraan!
Vorige week nog een mail vanuit KPN dat ie nog niet leverbaar was, misschien hadden ze mijn reactie gezien? ?
Hoe dan ook; voor de mensen die hem hebben besteld; hij komt eraan!
Veel plezier ermee.
Reputatie 7
Badge +27
Hallo @Franka1957, welkom op ons forum! Wat jammer om te lezen dat het zo gelopen is. Ik kan me goed voorstellen dat je flink teleurgesteld bent en had het graag voor je veranderd. Helaas kan ik dat niet. Wel heb ik begrepen dat de Nokia eraan komt, dus ik hoop dat je nog een beetje geduld op kunt brengen zodat je alsnog van je nieuwe toestel mag gaan genieten!

Reageer