Beantwoord

Nokia 7.2 niet op kpn.com

  • 20 October 2019
  • 4 reacties
  • 118 keer bekeken

Diverse webshops bieden een kpn abonnement aan met de nieuwe Nokia 7.2. Waarom biedt KPN die zelf niet aan via de website / verlenging.

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 22 October 2019, 16:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hallo@Mhjraafs , dat zal een keus van KPN zijn om dat toestel (nog) niet in het programma op te nemen.

 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Mhjraafs, welkom! Goede vraag :-). We hebben op onze website een niet al te groot assortiment met toestellen die we aanbieden. We maken hiervoor een bewuste keuze per toestel. Er zijn verschillende factoren waar we naar kijken. Mochten we een toestel niet aanbieden op onze website, dan staat het je natuurlijk vrij om te verlengen met een KPN abonnement via een externe webshop.

@Marcia_ ik heb nog een paar weken de tijd om een verlengen. In het verleden ben ik tegen het einde van een lopend contract benaderd door 1 van jullie medewerkers. Ga er vanuit dat ook deze keer gaat gebeuren. 

 

Reputatie 7
Badge +30

We doen dit niet altijd en bij iedereen. Ga er dus niet zonder meer vanuit. Ik weet om eerlijk te zijn niet precies hoe dit zit. Overigens mag je ook gewoon later verlengen. Als je contractvrij bent in bijvoorbeeld november en je kiest ervoor om pas in het nieuwe jaar te verlengen, dan is dat ook geen enkel probleem. Je zit er niet ineens zomaar weer een jaar aan vast o.i.d.Â