Beantwoord

Nokia 8 bij verlengen abonnement

• 5 september 2017
  • 6 reacties
  • 234 keer bekeken

Ik mag mijn abonnement verlengen maar wil graag de Nokia 8 als toestel. Gaat KPN de Nokia 8 leveren?

Mvg,
Irma

Admin: titel aangevuld zodat je bericht beter is te vinden + topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door Maaike_ 12 september 2017, 12:43

Goed nieuws @IrmaGh, de Nokia 8 is nu ook in combinatie met KPN consumenten abonnementen verkrijgbaar 😃 Zie ook https://www.kpn.com/mobiel/nokia/8/steel/zorgeloos-standaard/2-jaar
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 1
KPN laat niets weten over de NOKIA 8, Ik heb me aangemeld voor "als eerste te worden geïnformeerd" of zoiets maar ik hoor niets en krijg geen mail. In de KPN winkel is geen NOKIA 8 te vinden. krijgen ze ook niet, kan je alleen online bestellen (aldus de KPN medewerkers). Bij TELFORD zelfde verhaal. Online bestellen of bij MediaMarkt maar die heeft ze ook niet. Nokia heeft last van zijn succes, bij Media Markt wachten ze vanaf juni nog op uitlevering van de NOKIA 6. Als dit zo doorgaat wordt het weer een iPhone, ik wacht nog even op CoolBlue die op de site aangeeft dat ze de grijze wel kunnen leveren en de blauwe op 6 sept zal binnenkomen.
Reputatie 4
Hallo @IrmaGh en @wmuller1, leuk te lezen dat jullie graag de Nokia 8 willen bestellen! KPN levert dit toestel wel, echter op dit moment alleen in combinatie met zakelijke mobiele abonnementen. Vanuit de particuliere/consumenten afdeling kan ik jullie vooralsnog helaas niet voorzien van dit specifieke toestel :(

Alternatief is inderdaad het bestellen van het toestel via een 3e partij (bijvoorbeeld CoolBlue), zo kunnen jullie wel een KPN abonnement houden maar loopt de levering van het toestel via de 3e partij.
Reputatie 1
Hmmm, heb ik op de site nergens gelezen. Dacht altijd dat mijn abbo zakelijk was. Onhandig, nu heb hem al bij derde partij besteld en ga ik sim-only verder.
Reputatie 4
Goed nieuws @IrmaGh, de Nokia 8 is nu ook in combinatie met KPN consumenten abonnementen verkrijgbaar 😃 Zie ook https://www.kpn.com/mobiel/nokia/8/steel/zorgeloos-standaard/2-jaar
Reputatie 4
Hmmm, heb ik op de site nergens gelezen. Dacht altijd dat mijn abbo zakelijk was. Onhandig, nu heb hem al bij derde partij besteld en ga ik sim-only verder.

He, dat is jammer! Een volgende keer beter 🙂 Toch fijn dat je verlengd hebt met een SimOnly!
22 juni abon met Nokia 8 nog niet leverbaar

Reageer