Beantwoord

Nu duur abonnement wat nog tot mei 2020 loopt, maar nieuwe klanten krijgen veel lagere kosten

  • 28 August 2019
  • 8 reacties
  • 235 keer bekeken

Reputatie 1
Maandelijks betaal ik best een flink bedrag voor mijn mobiele abonnement met mijn S9. Dit kan ik pas aanpassen per mei 2020. Maar als ik nu kijk op de site van KPN, kunnen nieuwe klanten een veel beter abonnement kiezen voor een veel lagere prijs en ook nog met een S10. Waarom krijgen bestaande klanten die al jaren klant zijn bij KPN niet zo een dergelijk aanbod. Of in ieder geval dat je minder gaat betalen per maand. Het verschil is erg groot. Voel mij hierdoor toch wel wat ontevreden over KPN.
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 30 August 2019, 12:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Je gaat een contract aan voor 2 jaar, in die periode zit je er aan vast. Zo werkt dat nu 1maal. Dat geldt voor iedereen. Als de prijs je te hoog is naar je zin, dan moet je er niet aan beginnen. Halverwege de looptijd iets anders willen, dan kan niet. Wat andere mensen wel of niet krijgen doet voor u nu niet ter zake.
Reputatie 3
Badge +1
Je gaat een contract aan voor 2 jaar, in die periode zit je er aan vast. Zo werkt dat nu 1maal. Dat geldt voor iedereen. Als de prijs je te hoog is naar je zin, dan moet je er niet aan beginnen. Halverwege de looptijd iets anders willen, dan kan niet. Wat andere mensen wel of niet krijgen doet voor u nu niet ter zake.
Precies +1
Reputatie 1
Nick, zal mijn 2 jarige contract nog eens goed gaan nalezen. Bij andere bedrijven waar ik al jaren klant bent, krijg ik ondanks mijn contract gewoon een betere aanbieding. Omdat je al vele jaren een trouwe klant bent.

Het verschil van aanbieding heden tot aan moment van mogelijke verlenging is € 24,00 per maand en ook nog eens 25 GB extra met een nieuwe telefoon S9! Dat is best een hoog bedrag. Ik vraag mij af wat voor een boete ik moet betalen al zou ik nu mijn contract ontbinden. Heb hier gewoon toch niet echt een goed gevoel bij. Anders zal ik zeker in mei volgend jaar nog eens goed achter mijn oren krabbelen of ik na jaren trouw bij KPN gezeten te hebben hiermee door wil gaan.
Reputatie 7
Badge +24
Ik kan me niet voorstellen dat het bij andere providers wel kan.
Reputatie 7
Badge +30
Hoi GabyMenno, welkom op het forum! Dat is een aardig verschil, ik kan me voorstellen dat je dan graag gebruik zou willen maken van de huidige abonnementen. Nick heeft echter gelijk. Het is niet mogelijk om je lopende contract aan te passen naar de huidige abonnementen. Je kiest voor iets en gaat daar een 2-jarig contract aan. Dan zit je er ook voor die tijd aan vast.

Je zou het contract kunnen openbreken. Je betaalt dan de resterende maanden aan abonnementskosten, plus het resterende toestelbedrag, in één keer met daarbij €25 administratiekosten. Daarna kun je dan, als je wilt, een nieuw contract aangaan met een van de huidige abonnementen.

Ja inderdaad ik betaal ook best veel , kan dit minder

Reputatie 6
Badge +6

Ja inderdaad ik betaal ook best veel , kan dit minder

Maar die voorwaarden (oa prijs) ben je zelf toch akkoord mee gegaan? Ik zou ook graag minder huur betalen maar dat is niet realistisch. Daar ben ik zelf ook ooit akkoord mee gegaan....

Beste Hans Roos,

U betaalt best veel zegt u. Was het dan niet beter geweest of de afgelopen tijd een juiste vergelijking te maken. Ik neem aan dat u goed heeft nagedacht over de keuze voor u huidige contract. Als de prijzen echt met 20 euro zijn gedaald per maand (voorbeeld) dan is dat zuur maar dan kunt u daar de volgende keer ook gebruik van maken.

 

Mijn abbonement kost bijvoorbeeld 30 euro voor onbeperkt internet en onbeperkt bellen. Bij een concurrent is dat 25. Nu gebruikt mijn vrouw een simpel abbonement zonder data en kan ik haar maandelijks 25gb geven. Dan ben ik goedkoper uit dan bij de concurrent. Helemaal als ik dat vergelijk met mijn combinatie thuispakket.