Beantwoord

Nummer afgesloten bij huidige provider geen nummerbehoud

  • 3 April 2020
  • 1 reactie
  • 46 keer bekeken

Kom er bij de servicedesk niet doorheen dus vraag ik hier.

Door toedoen van de nieuwe provider die niet begreep wat nummerbehoud inhoudt ondanks dat het met grote letters in de aanvraag staat is nu mijn nummer geblokkeerd door de oude provider en kan het niet meer wordenovergenomen. Het betreft een zakelijk kpn nummer van mijn oude werkgever die is vrijgegeven voor portatie maar het heeft veel te lang geduurd voor de aanvraag waardoor het abonnement is stopgezet.

Is het mogelijk dat kpn het nummer heractiveerd zodat ik mijn nummer kan houden?

Heb hem meer dan 20 jaar gehad dus jullie snappen wat een crime het is om dat overal te wijzigen.

Hoop dat er iets mogelijk is.

Gr,  Mark

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 7 April 2020, 11:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Father_Of_Son, als je een nummer na 20 jaar ineens kwijt bent, snap ik heel erg goed dat je daar een beetje droevig van wordt :pensive:

Omdat het een zakelijk nummer betreft, wil ik je aanraden om deze vraag opnieuw te stellen op ons zakelijke forum. Ik hoop met je mee dat er iets mogelijk is!