Beantwoord

Nummer koppelen in MijnKPN account

  • 19 March 2019
  • 5 reacties
  • 219 keer bekeken

@Marina_ ik heb hetzelfde probleem als Jordan, ik kan mijn 06 nummer nog niet koppelen aan mijn account omdat mijn abonnoment nog niet is ingegaan, zou ik mijn informatie naar jou kunnen sturen in een privé bericht?

*Admin: Reacties afgesplitst , eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Marina_ 20 March 2019, 16:49

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Thomas Yates, Je hebt het over je 06 nummer koppelen aan mijn account. Dit stukje is mij niet helemaal duidelijk. Het is niet nodig om een privébericht te sturen. Als je jouw orderbevestiging nodig hebt, dan kan ik je die mailen. Zou je daarvoor je 06-nummer, jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)
@Marina_ ah, mijn excuses. Ik bedoelde mijn 06 nummer koppelen aan het MijnKPN account. Ik heb mijn forum profiel aangepast. Waar zou ik mijn klant nummer kunnen vinden voor mobiel, of moet dit dus mijn 06 nummer zijn?
Reputatie 7
Badge +19
Geen probleem @Thomas Yates! De vraag die Jordan stelde ging over de galaxy buds, daarom heb ik je reactie even afgesplitst. Het koppelen van een nieuw product in MijnKPN gaa niet via de app. Je kan hiervoor de website variant van MijnKPN gebruiken, eenmaal ingelogd zie je dan een optie voor 'Product koppelen'. Je kiest dan voor de juiste optie, afhankelijk van het product krijg je een verificatie SMS (mobiel nummer koppelen), of moet je jouw klantnummer / laatste 3 cijfers van het bankrekeningnummer invullen om de koppeling te voltooien! Je kan het product daarna wel zien Ă©n wijzigen via de app, maar koppelen moet dus even via de website! Hopelijk kom je er zo wel uit. Wil je mij op de hoogte houden? Als er iets onduidelijk is dan hoor ik het graag.
@Marina_ mijn vraag ging ook over galaxy buds, alleen ik zag dat je aan Jordan vroeg om zijn profiel gegevens aan te passen en ik dacht dat dat via MijnKPN moest en daarom gaf ik aan dat ik dat nog niet kan. Mijn vraag is dus wel om een order bevestiging voor mijn Samsung Galaxy S10 te ontvangen zodat ik ook de pre-order actie bij Samsung voor de buds kan indienen. Excuses voor de verwarring!
Reputatie 7
Badge +19
Geen probleem! Aan de hand van je gegevens lees ik dat de overeenkomst al gemaild is. De oplossing is gedeeld in dit topic. Ik zie dat je daar ook al gereageerd hebt, dus ga ik ervan uit dat het nu helemaal goed komt. Als dat niet het geval is, dan hoor ik het graag van je 🙂

Reageer