Beantwoord

Nummer niet herkend dus ik weet niet wanneer ik kan verlengen

  • 17 January 2020
  • 6 reacties
  • 117 keer bekeken

Als ik wil checken wanneer ik kan verlengen (moet binnenkort zijn) krijg ik te lezen dat het nummer niet wordt herkend. Vroeger kon je gewoon zien wanneer je kon verlengen. Ik wil verlengen en een nieuw toestel maar KPN houdt dit geheim. Hoe kom ik hier nou achter? 

icon

Beste antwoord door Noordzee 17 January 2020, 17:23

Bekijk origineel

6 reacties

Hallo @Witchy , heb je wel een KPN-ID met je mobiele nummer daaraan gekoppeld?

Je kunt misschien wel bellen via het netwerk van KPN, maar ben je wel klant van KPN, niet toevallig van Telfort, xs4all of een andere provider die van het KPN-netwerk gebruik maakt.

 

Reputatie 7
Badge +28

Het koppelen van een KPN-ID doe je via Mijn KPN. 

Zorg dat je thuis bent via je eigen wifi of bedraad. Gebruik bij voorkeur een pc of laptop. Log in op MijnKPN. Ga naar producten en klik daar op Product toevoegen.  De rest wijst zich vanzelf; volgens mij wordt je verder vanzelf gekoppeld.

Let op : Het is trouwens lang niet altijd gunstig om te verlengen. 

Wat betekent mobiel verlengen?

Heb je al een mobiel abonnement bij ons? Wanneer je jouw mobiele abonnement verlengt, ga je een nieuw contract met een nieuwe voorwaarden en een nieuwe looptijd aan. Je mobiele telefoonnummer blijft gewoon hetzelfde. In de meeste gevallen hoef je ook geen nieuwe simkaart in je telefoon te doen.

Ik ben tevreden met mijn abonnement, moet ik wel verlengen?

Nee. Je huidige abonnement blijft na de oorspronkelijk einddatum op het contract gewoon doorlopen en het is dan maandelijks opzegbaar. Zolang het abonnement loopt, hou je de voordelen die daarbij horen.

Je kunt dan eventueel wel zelf ergens een nieuw toestel kopen en daar dan je sim-kaartje instoppen. 

 

Wanneer mag ik mobiel verlengen?

Bij ons kan je 120 dagen (ruwweg 4 maanden) voor het einde van je contract verlengen. De snelste manier is om dit te controleren is door op kpn.com/verlengen je telefoonnummer in te vullen. Heb je een Sim Only abonnement, maar wil je graag een toestel? Dan kun je 3 maanden na het aangaan van je contract verlengen naar een nieuw contract & toestel erbij. 

Let op: je verlenging gaat pas in wanneer je huidige contract ingaat. In het langste geval, moet je dus nog 120 dagen wachten. Verleng je met een nieuw toestel? Dan krijg je die wel al direct.

 

 

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Witchy, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Op het moment dat jouw nummer bij KPN zit en je het idee hebt dat je kan verlengen, zou je jouw nummer moeten kunnen invoeren op de verlengpagina. Daarnaast staat in je contract én in MijnKPN deze datum ook als het goed is!

Mocht het niet lukken, wat ik nu een beetje proef, dan wil ik uiteraard de verlengdatum wel even voor je opzoeken! Wil je in dat geval je Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer.

Ik hoor graag van je!

Reputatie 7
Badge +21

@Witchy, ik heb niks meer van je gehoord! Ben je er inmiddels achter wanneer je kan verlengen?:wink:

Ik heb met jullie gechat, medewerker heeft mijn abo verlengd en ik heb bij jullie nieuwe telefoon gekocht. Helemaal tevreden! 

Reputatie 7
Badge +21

Ah, super fijn om te lezen! Bedankt voor je terugkoppeling en veel plezier met je nieuwe abonnement en toestel!

Reageer