Beantwoord

Nummer porteren lukt maar niet

• 20 april 2018
  • 14 reacties
  • 1329 keer bekeken

Afgelopen zaterdag een nieuw KPN abonnement aangevraagd. Met nummerbehodu vanaf Simyo prepaid. Simyo heeft mij maandag avond al afgesloten en KPN lukt het niet mij aan te sluiten. Ben nu al 5 dagen onbereikbaar. Paar keer gebeld al met KPN, maar krijg steeds te horen vandaag komt het goed. Vandaag weer gebeld en nu zelfs geen datum meer kunnen geven.................

AUB mij vandaag aansluiten met spoed!
Simyo is ook gewoon KPN, kan toch niet moeilijk zijn.
icon

Beste antwoord door Jasper 24 april 2018, 12:47

Hallo HaikoW en Antek, welkom op het forum! Het klopt inderdaad dat het porteren van nummers momenteel nog niet helemaal goed gaat. Er wordt door de afdelingen die het nummerbehoud doen hard aan gewerkt om hier een oplossing voor te maken maar op dit moment is die er helaas nog niet. Ik kan daarvoor ook enkel afwachten, andere opties heb ik nu ook niet. Ik hoop dat het snel is opgelost!
Bekijk origineel

14 reacties

heb net weer contact gehad. vandaag of morgen komt alles goed
Helaas vandaag weer niet
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Abraa000, bedankt voor je bericht.
Oprecht onze excuses dat het fout is gegaan, er zijn inderdaad wat problemen rondom het porteren van nummers die behouden moeten worden. Het probleem ligt niet bij de provider waar je vandaan komt, het is een probleem bij KPN. De verwachting was dat het deze week inderdaad opgelost zou worden. Ik heb zeker nog hoop dat het later vandaag of morgen geregeld gaat worden. Heb je voor de zekerheid voor mij via een privébericht je gegevens, dan kijk ik het persoonlijk nog voor je na en je zo snel mogelijk weer bereikbaar bent!
Herkenbaar probleem. Fantastisch dat ik al een week niet bereikbaar ben en er telkens loze beloften worden gemaakt. Dit is een fantastische start bij KPN... Nu snap ik waarom mensen KPN wel eens uitspreken als “Kan Praktisch Niets”.
Reputatie 7
Badge +21
Dag @GertVries, welkom op het forum! Zeer vervelend om te lezen dat je een week niet bereikbaar bent hierdoor 😞 Is je nummerportering inmiddels al wel succesvol afgerond? Als dat onverhoopt niet het geval is ontvang ik graag een reactie op m'n privébericht . Ik help je dan verder!
Hier hetzelfde: Na twee keer uitstel vanuit KPN vanwege problemen vorige week van vodafone naar KPN overgegaan maar kan niet gebeld worden....
Meerdere malen klantenservice gebeld maar die geven aan dat ze geen idee hebben hoelang het gaat duren, dat ze er met man en macht aan werken, ik het van het weekend maar een paar keer zelf moest proberen en dat ik na het weekend maar terug moet bellen.....

Mijn mobiele telefoon is belangrijk voor mij. Als KPN dit probeleem aanstaande dinsdag niet opgelost heeft wil ik weer terug naar Vodafone (ik verwacht dan in ieder geval weer gebeld te kunnen worden) en dan kom ik wel terug als KPN haar nieuwe porteringssysteem op orde heeft.

Hoe kan ik bovenstaande geregeld krijgen? Ik heb begrip dat er een technisch probleem is, mijn begrip voor de communicatie van KPN en de tijd benodigd om het op te lossen zijn inmiddels voor het grootste gedeelte verdwenen.
Absurd en geen enkele communicatie. Ook al week onbereikbaar en als ik vandaag niet bereikbaar ben dan wil ik per direct terug naar T-mobile en heb al spijt dat ik over ben gestapt. Goed begin al vanaf vorige week maandag niet bereikbaar
Vandaag is mijn overstap van Vodafone naar KPN. Ik ben benieuwd of het gaat lukken vandaag.
Gelukkig bij mij helemaal goed gegaan!
Reputatie 6
Badge +13
Hallo HaikoW en Antek, welkom op het forum! Het klopt inderdaad dat het porteren van nummers momenteel nog niet helemaal goed gaat. Er wordt door de afdelingen die het nummerbehoud doen hard aan gewerkt om hier een oplossing voor te maken maar op dit moment is die er helaas nog niet. Ik kan daarvoor ook enkel afwachten, andere opties heb ik nu ook niet. Ik hoop dat het snel is opgelost!
**KLACHT**
Ik wil u even op de hoogte stellen van mijn ervaring van afgelopen weken met mijn overgang van Simyo prepaid naar een KPN abonnement.Zaterdag (14-4) een nieuw toestel met KPN abonnement aangevraagd bij belsimpel, met nummerbehoud. Aanvraag ging prima. Belsimpel houdt je goed op de hoogte. Zaterdagavond (14-4) kreeg ik bericht van Belsimpel dat KPN meer tijd nodig heeft, dat kan, geen probleem. Maandagavond (16-4) bericht dat de overstap ingeregeld wordt. Keurig SMS ontvangen en "ja" geantwoord naar 6688. netjes een antwoord terug REQUEST ACCEPTED. Echter tot op heden ben ik niet aangesloten op mijn nieuwe SIM met mijn oude 06 nummer. 16 april zou ik overgaan. Simyo is afgesloten per 16 april. Simyo weet ook niet beter dat 16-4 de datum is. Elke dag contact met klantenservice en nummerbehoud, elke dag de melding "komt vandaag of morgen goed". Woensdag (25-4) laatste keer contact gehad met nummerbehoud. Alle problemen zijn verholpen met de invoering van het nieuwe systeem (ik kan intern kijken, werk bij KPN). Ben nu al 2 weken onbereikbaar. De enige communicatie die ik krijg is als ik zelf bel. Heel slecht. Ik heb vanaf maandag geen excuus meer om onbereikbaar te zijn. Nu oplossen!! En dan ben ik overigens ook benieuwd naar de compensatie.
Reputatie 7
Badge +20
Mijn reactie heb ik achterwege gelaten omdat er ook mij niks nieuws bekend was helaas.. Ik heb nogmaals naar de technische dienst gebeld, zij gaan kijken of hier een individueel ticket voor aangemaakt kan worden. Ik hoop hier vandaag een terugkoppeling van te ontvangen. Zodra ik meer weet, laat ik het uiteraard weten. We doen dus nog steeds hard ons best om alles te fixen!
Hallo Susan, heel graag. Het moet vandaag werken anders heb ik financiele schade.
ben zojuist na 2 weken aangesloten

Reageer