Beantwoord

nummer veranderen?

• 15 januari 2016
  • 1 reactie
  • 417 keer bekeken

Hallo!

Ik heb een 'case' die ik hier graag wil uitleggen.

Mijn situatie: 

Ik heb sinds 'n half jaar 'n kpn abbonement afgesloten met een looptijd van 2 jaar. Ik kan dit abbonement niet dowgraden en niet opzeggen. logisch. Echter heb ik een telefoon van m'n bedrijf gehad wat ik prive mag gebruiken (ook van KPN trouwens). Ik ben niet gehecht aan mijn privenummer, dus dat zou mogen vervallen.

Situatie van mijn vrouw: Abbo bij Telfort loopt af. Is een kaal abbonement zonder toeters en bellen.

Zij heeft feitelijk behoefte aan mijn abbonement. Ze kan echter niet van nummer veranderen.

Is er een combi te maken voor onze situatie?

Ik zou graag zijn dat mijn vrouw mijn abbonement pakt (waar ik gewoon de eigenaar van blijf) maar met haar eigen nummer van het telfort abbonement wat verloopt.

Valt dit te regelen? Hopelijk snappen jullie m'n uitleg. :-)

icon

Beste antwoord door Jorn 18 januari 2016, 14:54

Hey Martijn,

Ik moest hem inderdaad even twee keer lezen ;-) 

Om antwoord op je vraag te geven; een overname van jouw contract is natuurlijk mogelijk. 
Het tweede, het behoud van haar Telfort nummer, is echter niet mogelijk. Het is mogelijk 
om tussentijds een ander mobiel nummer aan te vragen, maar deze zal per willekeur worden
toegewezen en kan niet handmatig gekozen worden. Op dat front kan ik je slechts teleurstellen.

Afhankelijk van hoe gehecht ze is aan haar nummer heb je meerdere opties, of wordt de keuze
vrij beperkt (Telfort verlengen of overstappen naar KPN). Ik hoop je zo in ieder geval voldoende
te hebben kunnen informeren Martijn.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge
Hey Martijn,

Ik moest hem inderdaad even twee keer lezen ;-) 

Om antwoord op je vraag te geven; een overname van jouw contract is natuurlijk mogelijk. 
Het tweede, het behoud van haar Telfort nummer, is echter niet mogelijk. Het is mogelijk 
om tussentijds een ander mobiel nummer aan te vragen, maar deze zal per willekeur worden
toegewezen en kan niet handmatig gekozen worden. Op dat front kan ik je slechts teleurstellen.

Afhankelijk van hoe gehecht ze is aan haar nummer heb je meerdere opties, of wordt de keuze
vrij beperkt (Telfort verlengen of overstappen naar KPN). Ik hoop je zo in ieder geval voldoende
te hebben kunnen informeren Martijn.

Reageer