Beantwoord

Nummer vrijgeven voor nummerportering

  • 10 September 2019
  • 2 reacties
  • 1163 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +3
Mijn ouders hadden mobiele abonnementen welke door omstandigheden waren geblokkeerd. De problemen zijn opgelost en de abonnementen zijn inmiddels recent opgeheven. Ik heb geprobeerd de nummers te porteren door nummerbehoud aan te vragen bij een andere aanbieder, dit wordt geweigerd omdat KPN de portering blokkeert. Kunnen jullie bij KPN a.u.b. deze blokkade opheffen zodat ik de nummers kan laten porteren?

P.S. De telefoonnummers waar het over gaat, staan in het profiel onder "klantnummer mobiel".
icon

Beste antwoord door PeterG 11 September 2019, 01:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Deze abonnementen en dus nummers lopen niet meer?

Het is alleen van bestaande abonnementen mogelijk om het nummer door een andere provider te laten overnemen. Het is nu niet meer mogelijk.
Bij het nummerbehoud zorgt de nemende provider voor beëindiging van het abonnement bij de latende provider.
Reputatie 7
Badge +30
Hallo @Digitimes, wat een vervelende situatie dit! Peter heeft het bij het rechte eind: de nummers zijn opgeheven en kunnen dus niet overgenomen worden, daar ze feitelijk niet meer bestaan. Ik zie een eerdere notitie van een collega dat de nummers ook niet meer heraangesloten kunnen worden, helaas zijn je ouders ze dus echt kwijt.