Vraag

Nummerbehoud

  • 2 May 2019
  • 5 reacties
  • 1709 keer bekeken

Wel eens gehoord van direct aansluiten van je gsm? Bij elke provider kan dat.
Bij KPN kan je in ieder geval niet afsluiten, want dan is het moeilijk...
Nu moet ik boven op de 2 maanden die ik in acht neem, nog een maand wachten, omdat ze ineens niet snel kunnen handelen en Youfone de schuld geven...
Youfone is goedkoper!!!

5 reacties

Wie weet er een rechtsbijstand?
Als je in maart aangeeft alles op te zeggen, mobiel internet en tv, dan kan KPN wel het stekkertje in de centrale kast vinden om internet en tv eruit te trekken, maar een mannetje die het mobiel vinkje moet omzetten kan het niet.
Hebben ze vacatures open staan?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Als je nog in je contractperiode zit dan kan overstappen met nummerbehoud ook niet. Regel het ca. 1 maand voor de einddatum zodat het direct aansluit op het einde van je contract.
Waarom die ene maand? Dat is de maand opzegtermijn; die is wettelijk. Die is er ook bij overstappen met nummerbehoud.
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @De boze Er gaat iets niet helemaal naar wens, met betrekking tot een overstap naar Youfone? Kun je de situatie iets verder toelichten, dan kan ik je hoop ik een goede uitleg geven. Ik heb daar wel je gegevens voor nodig. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Ik zie dat je trouwens nog een ander, los topic hebt aangemaakt en enkele opmerkingen hebt gemaakt in andere topics. Ik heb het losse topics samengevoegd met dit topic, om het overzicht te bewaren. Zullen we het gesprek hier verder voeren?
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @De boze Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Hoe is de situatie nu? Als ik je nog ergens mee kan helpen dan lees ik het graag.

Reageer