Beantwoord

nummerbehoud aangevraagd geen bevestiging

  • 21 November 2019
  • 12 reacties
  • 252 keer bekeken

Badge

Goede avond,

 

Vorige week heb ik nummerbehoud aangevraagd voor mijn overstap van mobile naar KPN. Maar heb hjer nig geen bevestiging van gehad met de definitieve datum. Aangezien mijn nieuwe telefoon binnenkomt wil il wel graag weten hoe of wat.

 

Groetjes Manon 

 

icon

Beste antwoord door Bart_ 28 November 2019, 12:08

Bekijk origineel

12 reacties

Wel een sms gekregen? Je jan ook JA per sms verzenden naar6688. KPN stuurt ook een mail, indien er niet tijdig wordt gereageerd activeren ze het tijdelijke nummer.

Badge

Met de sms was ik te laat, vandaar via de kpn chat opnieuw aangevraagd. 

Maar dat is nu een week geleden..

Ik denk dat je tijdelijke nummer inmiddels is geactiveerd. Overigens stuurt KPN een sms, maar. Ook een email ivm nummerbehoud. Volgens mij herhalen ze dat na 1 dag, na 3 dagen en daarna activeren ze het tijdelijke nummer als er geen reactie komt vanuit de klant. Nummerbehoud aanvragen kan altijd nog, als je huidige nummer ook een abonnement is, heb je wel een maand lang dubbele koste  (oude en nieuwe abonnement)

Badge

Klopt, en daarom heb ik het opnieuw aangevraagd bij KPN. Dat is nu een week geleden maar geen bevestiginf gehad wanneer dit ingaat.

Vandaar mijn vraag ☺️

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Manon-x2 Welkom hier op het KPN Forum en goed om te zien dat dankzij de vragen en opmerkingen van @Dennis25 de zaken al iets duidelijker geworden. Ik kijk graag voor je na hoe het zit. Zou je jouw [url=https://forum.kpn.com/settings/profile]KPN Forum profiel[/url] willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je mobiele nummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Badge

Hoi @Bart_ 

Als het goed is heb ik alles nu toegevoegd in mijn profiel.Alvast bedankt

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Manon-x2 Wat ik kan herleiden is dat je eerste aanvraag inderdaad is geannuleerd. Je hebt te laat gereageerd op onze vragen en daarom is je aanvraag voor nummerbehoud geannuleerd. Het tijdelijke nummer wordt in zo'n geval geactiveerd, echter, dit zie ik ook niet. Ik zie ook geen aanvraag voor een nieuwe aansluiting of nieuwe poging tot nummerbehoud. Wanneer hebt je dit aangevraagd? Heb je wel een ordernummer voor je toestel ontvangen? Wil je dat nog in je profiel zetten? 

Badge

@Bart_ ruim een week geleden heb ik opnieuw via de kpn chat nummerbehoud aangevraagd worden. 

Daarvoor is een formulier ingevuld maar daar heb ik nooit meer iets over gehoord.

Ja ga ik doen 

Badge

Inmiddels alles ingevuld @Bart_ Inmiddels al iets bekend?

Reputatie 7
Badge +20

Helaas nog niet, @Manon-x2 Ik heb je order wel terug gevonden, maar ik heb het idee dat deze muurvast staat. Ik heb hulptroepen ingeschakeld om te laten uitzoeken hoe we het één en ander weer vlot kunnen trekken. 

Reputatie 7
Badge +20

Zo, @Manon-x2  De hulptroepen hebben hun werk gedaan. Je toestel staat in bestelling en gaat worden geleverd. Dat zal waarschijnlijk in de loop van volgende week zijn. Als dat eenmaal gedaan is zal ook je abonnement actief worden. Omdat je te laat was met het bevestigen van het verzoek tot nummerbehoud zal je abonnement geactiveerd worden met een ander nummer. Als dit gebeurt is kun je het beste via onze telefonische klantenservice (0800-0402) opnieuw nummerbehoud laten aanvragen, zodat je nummer alsnog naar ons toe kan komen.  

Badge

Bedankt hoor Bart! Ik lees het antwoord net pas. 

Bedankt voor de moeite 

 

Groetjes Manon 

Reageer