Beantwoord

Nummerbehoud bij faillisement

  • 28 January 2020
  • 4 reacties
  • 102 keer bekeken

Het bedrijf waar ik al 23 jaar voor werk gaat helaas failliet.

Nu probeer ik het nummer dat ik dus ook al zolang heb over te nemen. Dat kan alleen als ik het resterende abonnements bedrag als boete betaal. De boete geldt niet als ik overstap naar een andere service provider. Maar dan kan het pas overgenomen worden na einde contract, en pas aangevraagd max 120 dagen voor einde contract. Het contract loopt nog 10 maanden, 

Dat betekend dat ik nog 10 maanden moet wachten tot ik mijn “eigen” nummer weer kan gebruiken maar ik kan dat pas over 7 maanden regelen. Dan is het faillisement al lang afgerond en het nummer niet meer van de zaak.

Dus ik moet 324 Euro betalen voor mijn eigen nummer en dan óók nog een abonnement erbij afsluiten,

Is er nou geen enkele mogelijkheid om het nummer over te nemen bij een faillisement ?
 

Mike

icon

Beste antwoord door Noordzee 28 January 2020, 19:52

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @mvrossum ,

Je kunt jouw vraag beter stellen op het zakelijke forum. https://zakelijkforum.kpn.com

De moderators hier hebben geen inzage in de zakelijke administratie van KPN. 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @mvrossum Ik sluit me bij Noordzee's advies aan. Ik kan als moderator van het Forum voor de consumentenmarkt helaas heel weinig voor je betekenen. De collega's van de zakelijke markt kunnen dat hopelijk wel. Ik hoop van harte dat het in orde komt! 

Reputatie 7
Badge +28

@mvrossum 

Ben je inmiddels geholpen op het

zakelijke forum?https://zakelijkforum.kpn.com

 

@Noordzee , wel geholpen, niet opgelost.

Bedankt.

 

Mike

Reageer