Beantwoord

Nummerbehoud mobiel opnieuw aanvragen

  • 11 May 2019
  • 3 reacties
  • 135 keer bekeken

Op 11 mei heb ik een definitieve afwijzing overstapverzoek ontvangen voor ordernummer 468674043.
Ook ik wil mijn nummerbehoud, voor het telefoonummer dat eindigd op 739, weer in gang wordt gezet.

In mijn geval is mijn telefoonnummer al beeindigt. Dit was op 30 april 2019.

Alvast bedankt voor de service.
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 14 May 2019, 15:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Mijn bericht van zaterdag 11 mei is verdwenen. Daarom nog een keer.

Op zaterdag 11 mei heb ik bericht ontvangen van de definitieve afwijzing van mijn overstapverzoek van het telefoonnummer dat eindigt op 739. Betreft ordernummer 468674043.

Ook ik wil graag dat het nummerbehoud door KPN opnieuw wordt aangeboden.

Het telefoonnummer dat eindigt op 739 is afgesloten op 30 april 2019.

Alvast bedankt voor uw service.
Reputatie 7
Badge +30
Ha @jorg_r, welkom en sorry voor de late reactie! Begrijp ik goed dat je nummerbehoud wilde, maar dit niet bevestigd hebt en je dat alsnog wilde? Ik zie dat de order van 3 mei is, dus je zit nog binnen de 14 dagen zichttermijn die je hebt om te annuleren. Het is belangrijk dat je zo snel mogelijk even met ons belt, via 0800-0402, om de hele order te annuleren. In verband met een extra verificatie mag dat niet via het forum. Bel je niet binnen de 14 dagen, dan zit je aan het abonnement vast.

Je kunt in ieder geval een nieuwe aanvraag met nummerbehoud doen. Dat kan op de verschillende manieren, zoals via de website, in de winkel of ik kan je hiervoor laten bellen. Wel is het dan belangrijk dat je nummer eindigend op -739 nog actief is. Je geeft zelf namelijk aan dat deze afgesloten is. Dan kan deze niet overgenomen worden. Bij welke provider had je dat nummer? Je dient dan even contact op te nemen met hen om het nummer weer actief te krijgen. Ik hoor het graag van je!
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt niet meer gereageerd, zie ik. Hopelijk is alles wel duidelijk! Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten.