Beantwoord

Nummerbehoud vertraging

• 14 september 2016
  • 1 reactie
  • 68 keer bekeken

Sinds een 7 werkdagen zit ik nu te wachten tot mijn nummer is overgezet van T-Mobile naar KPN, eergisteren gebeld en kreeg te horen dat er een storing was en er nog 10.000 mensen zijn zoals mij die zitten te wachten. Wat maakt het feit dat ondanks deze storing een "prio 1" status heeft maar nog altijd niet is opgelost? En wanneer raakt hij deze status, oftewel de storing, kwijt?
icon

Beste antwoord door Joran 14 september 2016, 20:26

Welkom op het forum Hein. Om miscommunicatie te voorkomen, het gaat om tientallen, niet tienduizend klanten. Dat er een storing is klopt wel helemaal. Een oplossing is getest en wordt hopelijk deze week geïmplementeerd. Het uitstel heeft geen gevolgen voor het contract en de kosten. Zodra de nummerportering is voltooid ontvang je een sms/mail ter bevestiging.

Mijn excuses voor deze vertraging, dit is een slechte start van de overstap. We doen ons best dit zo snel mogelijk op te lossen.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28
Welkom op het forum Hein. Om miscommunicatie te voorkomen, het gaat om tientallen, niet tienduizend klanten. Dat er een storing is klopt wel helemaal. Een oplossing is getest en wordt hopelijk deze week geïmplementeerd. Het uitstel heeft geen gevolgen voor het contract en de kosten. Zodra de nummerportering is voltooid ontvang je een sms/mail ter bevestiging.

Mijn excuses voor deze vertraging, dit is een slechte start van de overstap. We doen ons best dit zo snel mogelijk op te lossen.

Reageer